Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7767
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 07 آذر 1397 - 10:50 |

مجری رادیو تهران: اجرای ما معکوس زمان حرکت می کند

مجری رادیو تهران: اجرای ما معکوس زمان حرکت می کند

«بیدار باش تهران» کاری از شبکه رادیویی تهران که در بیداری های شبانه با ریتمی شاد به صورت زنده روی آنتن می رود.

محمدحسین امیدی

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی تهران، پخش ترانه های درخواستی مخاطبان، پیامک های شنوندگان و پخش صدای مخاطبان بخش هایی از این برنامه است؛ شنوندگان برای ارتباط با برنامه بیدار باش تهران از ساعت ۲ تا ۶ بامداد می توانند با ما در تماس باشند.
محمدحسین امیدی یکی از مجریان پرانرژی این برنامه است که درباره اجرایش می گوید: در اجرا به دلیل اینکه ریتم بالاست، تعامل با شنونده ها اهمیت دارد و اجرا خیلی متفاوت از دیگر برنامه هاست.
به گفته این مجری؛ «بیدار باش تهران» در شب شروع و با آغاز صبح تمام می شود، بنابراین مجری در این برنامه باید دو نوع اجرا داشته باشد، اجرای شبانگاهی و صبحگاهی که خیلی متفاوت و سخت است. هر چه به صبح نزدیک می شویم انرژی تحلیل می رود در صورتی که با نزدیکی به صبح اجرا باید پرانرژی تر باشد، اجرای ما معکوس زمان حرکت می کند.
وی ادامه می دهد: ریتم من در این برنامه با توجه به موسیقی است که تهیه کننده انتخاب می کند و خواسته هایی که او از اجرا دارد، متغییر است؛ مثلا با نزدیکی به اذان صبح، ریتم بسیار ملایم و اجرا آرام تر است یا با نزدیکی به صبح اجرا با ریتم تندتری است.
یکی از مهم ترین اهداف این برنامه انرژی مثبت دادن و سرحال کردن کسانی که شب ها کار می کنند و یا به هر دلیلی شب را بیدار هستند و از دیگر اهداف ایجاد نشاط و سرگرمی و اطلاع رسانی اخبار و رویدادهاست.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.