Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 7224
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 مهر 1397 - 11:27 |

مجری زن با بستن کودکش به پشت جلوی دوربین تلویزیون آمد+ تصاویر

مجری زن با بستن کودکش به پشت جلوی دوربین تلویزیون آمد+ تصاویر
یک مجری هواشناسی زن در برنامه تلویزیونی آمریکایی با حضور خود جلوی دوربین تلویزیون این کشور با بستن فرزند خود به پشتش، باعث شد همه بینندگان این شبکه از دیدن این صحنه متعجب شوند.

سوزی مارتین، مجری هواشناسی با این کار خود هفته بین المللی بستن فرزند به پشت را در تلویزیون آمریکا برجسته کرد. وی در حالی که پیش بینی‌های خود را از تغییرات هوای روز آینده آمریکا ارائه می‌کرد، فرزند یک ساله او خمیازه می‌کشید و با قرار دادن سرش روی گردن مادر استراحت می‌کرد. گفتنی است، مارتین در ابتدای صحبت‌های خود در این بخش خبری، گفت: این هفته، هفته بین المللی بستن فرزندان به پشت است پس من هم فکر کردم امروز دستیار خودم را همراهم بیاورم.

مارتین که مدیر عملیاتی کمپانی هواشناسی Praedictix است، در مصاحبه‌ای پس از پخش این بخش خبری عنوان کرد که او قصد داشت با این کار، این وسیله شگفت انگیز که به او به عنوان یک مادر کمک کرده و حس بین یک مادر و فرزند را به نمایش بگذارد. وی همچنین گفته است که این روش بهترین راه برای آرام کردن فرزند است.

این ویدئو بعد از پخش شدن در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد و بیش از ۱.۲ میلیون بار دیده شد و هزاران کامنت داشت.

Susie Martin

گفتنی است، سوزی مارتین هر جایی که می‌رود، فرزند خود را به این شیوه جابجا می‌کند و از اثرات این حرکت در روابط مادر و فرزند صحبت می‌کند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.