Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4066
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 30 مرداد 1396 - 14:33 |

مجری سری جدید مسابقه «چهار‌، سه‌، دو،‌ یک» مشخص شد

مجری سری جدید مسابقه «چهار‌، سه‌، دو،‌ یک» مشخص شد
جواد مولانیا اجرای سری پنجم از مسابقه تلویزیونی «چهار سه دو یک»  را بر عهده دارد.

حسین مروی تهیه کننده مسابقه در گفتگو با روابط عمومی شبکه چهار سیما گفت: پخش سری پنجم از مسابقه تلویزیونی «چهار سه دو یک» از شهریور آغاز می شود و اجرای مسابقه را همچون قسمت های گذشته جواد مولانیا بر عهده خواهد داشت.

مجری-هنر صدا

وی افزود: شرکت کنندگان جهت شرکت در بخش حضوری مسابقه، بر اساس رزومه هایی که برای ما ارسال کرده اند انتخاب شده اند اما علاقه مندان جهت شرکت در بخش غیرحضوری «مسابقه چهار‌، سه‌، دو،‌ یک» همچنان فرصت دارند تا با ارسال یک فیلم دو دقیقه ای از توانایی های خود در زمینه، بازیگری، اجرا، نمایش نامه خوانی و پانتومیم به کانال تلگرام مسابقه به نشانی Mosabeghecinemae@ در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود:در هر برنامه یکی از آثار به نمایش در می‌آید و توسط هیات داوران بررسی و به آثار برتر جوایزی داده می شود.

تهیه کننده این مسابقه گفت:تا کنون حضور ابوالفضل جلیلی، مسعود آب پرور، صدرالدین شجره، میکائیل شهرستانی و دکتر شهرام خرازی ها به عنوان داوران مسابقه قطعی شده است و چند کارشناس دیگر به این تیم اضافه خواهند شد.

سری جدید مسابقه سینمایی «چهار‌، سه‌، دو،‌ یک»در ۴۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای با محوریت بازیگری، خلاقیت نمایشی، کارگردانی، تحلیل فیلم، پانتومیم، نمایشنامه خوانی و تدوین، تولید می‌شود و یک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد و بازیگر رقابت شرکت کنندگان را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.