Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 6021
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 08 خرداد 1397 - 3:11 |

مجری سی‌ان‌ان: ترامپ یک دروغگوی تمام عیار است

مجری سی‌ان‌ان: ترامپ یک دروغگوی تمام عیار است

به نقل از نشریه هیل، «برایان استلتر»، مجری شبکه سی‌ان‌ان روز یکشنبه به انتقاد از «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و او را یک «دروغگوی تمام عیار» خواند.

برایان استلتر-هنر صدا

وی در این خصوص گفت: «دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست. به گفته منابع آگاه، او یک دروغگو هم هست. این مسئله ثابت شده است. دروغ به استراتژی کسب و کار او تبدیل شده است. حالا او به عنوان رئیس جمهور آمریکا به طور مداوم عموم مردم را فریب می دهد.»

وی در بخشی از برنامه خود به خواندن تعدادی از توییت های دونالد ترامپ پرداخت و با حالت خنده گفت: من دیگر هیچ کدام از این توییت ها را نمی خوانم. اینها دروغ هایی گستاخانه هستند و من متعجبم که حقیقت برای او چه نقشی می تواند داشته باشد.

ترامپ تاکنون بارها به دروغگویی پیش و پس از ریاست جمهوری متهم شده است. از جمله آنها می توان به دروغ ترامپ در سال ۱۹۸۴ درباره میزان دارایی هایش به گزارشگر فوربز اشاره کرد. وی در آن زمان به گزارشگر فوربز درباره  میزان ثروتش دروغ گفته بود تا نامش در فهرست ۴۰۰ ثروتمند نخست این مجله قرار بگیرد.

پیش از این هم «کارل برنستین»، خبرنگار آمریکایی که نقش مهمی در فاش شدن رسوایی واترگیت داشت اعلام کرد که مشخصه اصلی ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دروغ های اوست. وی همچنین گفته بود که دروغگویی های رئیس جمهور آمریکا بسیار وحشتناکتر از اقدامات نیکسون، رئیس جمهور اسبق این کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.