Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 21950
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 02 آبان 1399 - 22:30 |

مجری مسلط، ترامپ را مجبور به تحسین کرد

مجری مسلط، ترامپ را مجبور به تحسین کرد

کریستن ولکر دومین زن رنگین‌پوست در تاریخ آمریکاست که مسئولیت هماهنگی و اجرای مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را عهده‌دار شده است. نخستین مجری سیاهپوست مناظره‌های انتخاباتی کارول سیمپسن در سال ۱۹۹۲ بود.

شیوه برخورد و تسلط خبرنگار ۴۴ ساله شبکه NBC در مناظره بامداد امروز تحسین دانلد ترامپ را هم برانگیخت. رئیس جمهوری آمریکا که چند روز پیش در گفتگو با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه سی‌بی‌اس خبرساز شده و مجری آن لزلی اشتال را نواخته بود، چند ساعت پیش از مناظره دوم هم سرگرم انتقاد کردن از این مجری ۷۸ ساله بود. او و اعضای ستادش در یک هفته گذشته به ولکر، مجری مناظره دوم هم تاختند و ترامپ خبرنگار ویژه کاخ سفید شبکه ان‌بی‌اس را «بسیار بدتر از اشتال»، «یک دموکرات دوآتشه» و «به شدت غیرمنصف» خطاب کرد.

با این حال، وقتی مناظره دوم و پایانی نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش رفت و تسلط مجری آشکارتر شد، ترامپ چاره‌ای ندید جز اینکه از مواضع چند ساعت پیش خود عقب بنشیند و لب به تحسین ولکر بگشاید. رئیس جمهوری آمریکا ابتدا به رقیب خود بایدن تاخت و بی‌مقدمه رو به مجری مناظره گفت: «باید بگویم تا اینجا به شیوه مدیریت کردن شما در مناظره بسیار احترام می‌گذارم. من باید این را بگویم.»

| منبع خبر : همشهری آنلاین
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.