Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 21264
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 مهر 1399 - 17:23 |

مجری مشهور در ۹۴ سالگی در اینستاگرام رکورد زد

مجری مشهور در ۹۴ سالگی در اینستاگرام رکورد زد

برنامه‌ساز و مجری باسابقه تلویزیون بریتانیا در ۹۴ سالگی به شبکه اجتماعی اینستاگرام پیوست و چند ساعت بعد با جذب یک میلیون دنبال‌کننده (فالوئر) در کوتاه‌ترین زمان ممکن، رکورد جهانی گینس را شکست.

به نوشته شبکه خبری سی‌ان‌ان، دیوید آتن‌بورو، مجری کهنه‌کار و چهره شناخته‌شده تلویزیون بریتانیا در روز پنج‌شنبه، سوم مهر، حساب کاربری رسمی خود را در اینستاگرام ایجاد کرد. چهار ساعت بعد، یک میلیون نفر از کاربران اینستاگرام به جمع دنبال‌کنندگان ستاره ۹۴ ساله بریتانیایی پیوستند و به این ترتیب، آقای آتن‌بورو موفق شد رکورد جهانی گینس در جذب فالوئر اینستاگرامی را به خود اختصاص دهد.

پیش از این، رکورد جذب فالوئر اینستاگرام متعلق به جنیفر انیستون، ستاره سریال مشهور «فرندز»، بود که پنج ساعت پس از پیوستن به این پلتفرم، یک میلیون دنبال‌کننده جذب کرد.

سِر دیوید آتن‌بورو در اولین پست اینستاگرامی خود، ویدئویی هشدارآمیز درباره تغییرات آب و هوایی منتشر کرد. او توضیح داد که او در این شبکه اجتماعی تازه‌وارد محسوب می‌شود اما اولین ویدئو را با هدف آگاهی‌رسانی درباره بحران تغییرات اقلیمی در حساب کاربری خود به اشتراک می‌گذارد.

این مجری و مستندساز باسابقه در اولین ویدئوی اینستاگرامی خود که تاکنون نزدیک به ۱۵ میلیون بازدیدکننده داشته است، خطاب به دنبال‌کنندگانش گفت: «همان‌طور که همگی مطلعیم، دنیا در خطر است.»

او افزود: «آتش‌سوزی در قاره‌ها بیداد می‌کند، یخچال‌های طبیعی در حال ذوب شدن هستند، صخره‌های مرجانی رو به نابودی می‌روند، ماهی‌ها دارند از اقیانوس‌های ما ناپدید می‌شوند. این فهرست همچنان ادامه دارد.»

آقای آتن‌بورو همچنین از مخاطبانش خواست تا با دنبال کردن صفحه او در هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری درباره مشکلات – و راهکارهایی – که دنیا در زمینه تغییرات اقلیمی با آن مواجه است، کسب کنند.

حساب کاربری او با کمک دو نفر از همکارانش مدیریت می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.