Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9420
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 17 فروردین 1398 - 10:55 |

محسن آزادی: مجری باید مراقب باشد

محسن آزادی: مجری باید مراقب باشد

محسن آزادی ضمن اشاره به تجربه اجرای خود در برنامه «پل فروردین» از حساسیت‌های کار در رسانه و لزوم مراقبت بابت عواقب طرح برخی انتقادات گفت.

محسن آزادی درباره اجرای خود در «پل فروردین» که دیشب ۱۶ فروردین قسمت آخر آن از شبکه دو سیما روی آنتن رفت، بیان کرد: این برنامه به لحاظ اجرا تفاوت چندانی با دیگر برنامه‌هایم نداشت چراکه در غالب برنامه‌های من این فضای گفتگوهای صمیمی وجود دارد.

وی ادامه داد: با این حال در حوزه محتوا «پل فروردین» با دیگر برنامه‌هایم خیلی فرق داشت و قوی‌تر کار شده بود. من به عنوان عضو کوچکی از تیم سردبیری که از زمان پیش تولید برنامه با عوامل بودم می‌توانم این نکته را با قطعیت بگویم که رویکرد ما در این برنامه واقعاً تلویزیونی بود یعنی تصویر و المان‌های بصری مثل آیتم‌های مختلف و یا مستندها عنصر پررنگ برنامه بودند.

این مجری جوان درباره گفتگوهای متفاوت با مهمانان نیز بیان کرد: فضای برنامه خیلی شاد بود و ما دنبال کشف جهان مهمانانمان بودیم. به طور مثال بابک حمیدیان که چند شب پیش به برنامه آمد از همه چیز حرف زد جز کار و از نوع دوستی، نوروز، غوغای درون و… سخن گفت.

مجری «خوشا شیراز» درباره لحن اجرا در «پل فروردین» اظهار کرد: شبکه دو شبکه خانواده و شبکه محترمی است و ناخودآگاه قالب مجری برای اجرا در این شبکه شکل می‌گیرد. البته ما در این برنامه شوخی هم داشتیم اما به اندازه‌ای بود که شأن مردم ایران حفظ شود.

وی در بخشی دیگر درباره سخنان برخی از مجریان که با حاشیه همراه است توضیح داد: صداوسیما یک رسانه است و مردم رسانه را به عنوان یک پایگاه فرهنگی و جریان قابل اعتماد قبول دارند. رسانه است که موج ایجاد می‌کند و حتماً مجری در بیان حرف‌ها باید اینها را رصد کند.

آزادی عنوان کرد: من در خیلی از برنامه‌ها نقدهایم را به برخی موضوعات صریح گفته‌ام اما گاهی ممکن است مجری حرفی بزند که عواقب آن به اتفاقی که نسبت به آن نقد دارد، دامن بزند بنابراین باید مراقب بود.

این مجری تلویزیون در پایان با تشکر از تهیه‌کنندگان برنامه و مدیران درباره جذب مخاطب «پل فروردین» اظهار کرد: همزمان با این برنامه شبکه‌های دیگر هم برنامه‌هایی داشتند که از قبل از نوروز پخش شدند و این کار ما را برای جذب بیننده بسیار سخت کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.