Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 1801
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 01 خرداد 1395 - 5:54 |

محمدرضا حیاتی : تکذیب شایعه تصادف/ فعلا در استراحت اجباری به سر می‌برم

محمدرضا حیاتی : تکذیب شایعه تصادف/ فعلا در استراحت اجباری به سر می‌برم

گوینده پیشکسوت خبر با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی درباره تصادف وی مطرح شده است آنها را تکذیب کرد و درباره حضور کمرنگش در تلویزیون اعلام کرد که در استراحت اجباری به سر می برد.

محمدرضا حیاتی گوینده باسابقه رادیو و تلویزیون است که ۳۱ اردیبهشت ماه شایعاتی مبنی بر تصادف وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. وی حدود یک ماه است که فعالیت چندانی در بخش خبری شبکه یک ندارد و از ابتدای اردیبهشت ماه حضور وی کمرنگ شده است.

حیاتی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در سازمان صداوسیما آغاز کرد و تیر ماه سال ۹۴ بازنشسته شد با این حال به فعالیت خود در این رسانه ادامه داد. با انتشار شایعاتی درباره تصادف وی، حال این گوینده قدیمی را جویا شدیم که وی از سلامتی خود خبر داد و بیان کرد که تصادفی نداشته است.

حیاتی در سخنان کوتاهی درباره نبودش در این یک ماه به عنوان گوینده بخش خبری به خبرنگار مهر گفت: من امسال تا ابتدای اردیبهشت ماه به عنوان گوینده حضور داشتم و بعد از آن به نوعی به استراحت اجباری رفتم که ان شاء الله رفع می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با تغییرات جدید مشکلات ما هم رفع شود و من نیز دوباره بتوانم، فعالیت کنم.

این گوینده با سابقه خبر سیما در پایان با اشاره به تغییر رییس سازمان صداوسیما عنوان کرد: امیدوارم با حضور آقای علی‌عسگری رییس جدید سازمان صداوسیما شرایط مساعدی برای همگان فراهم شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.