Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 16284
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 01 بهمن 1398 - 13:35 |

محمد سلوکی برنامه «میدان بهارستان» را اجرا می کند

محمد سلوکی برنامه «میدان بهارستان» را اجرا می کند

«میدان بهارستان» با اجرای محمد سلوکی روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

«میدان بهارستان» برنامه گفت‌وگو محوری است که در آن کارشناسان و متخصصانی خبره در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، اقتصاد، آموزش، امنیت و سیاست، نقطه نظرات و تجربیات خود را درباره راهکارهایی که مجلس می‌تواند با استفاده از آنها در قانونگذاری و نظارت عملکردی ویژه داشته باشد ، به بحث و گفت‌وگو می‌گذارند.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مرتضی یعقوبی تهیه کننده این برنامه درباره ساختار و قالب «بهارستان» گفت: در این برنامه سعی شده است که کارشناسان و متخصصان رشته های مختلف که در حوزه های گوناگون تجربه دارند با حضور در برنامه درباره مشکلات و موانع موجود در حیطه کاری خود صحبت می کنند. در واقع ما سعی داریم با بهره مندی از تجربیات و تخصص افراد در حوزه هایی همچون اقتصاد، خودروسازی، فرهنگ، درمان، نشر و مطبوعات و … از مشکلات و مسائلی که این افراد در حیطه فعالیتشان در طول سال ها با آن درگیر بودند و مواردی که می توان با تغییر و اصلاح به رفع موانع برای عملیاتی شدن کارها کمک کرد، مطرح می شود.

وی افزود: در برخی موارد قوانین دست و پاگیری وجود دارد که در روند اجرای کار خلل ایجاد می کند و لازم است با مشارکت و همفکری متخصصان در رفع آن ها اقدامی شود تا شاهد بهبود امور باشیم.

یعقوبی ادامه داد: در این برنامه افراد با توجه به تجربیاتی که در نهادهای مختلف به دست آورده‌اند در راستای برطرف شدن مشکلات و تسهیل مسیر پیش‌ رو به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند. کارشناسان غالباً مدیران سازمان‌ها، نهادها یا بازنشستگان و پیشکسوتان هر حوزه‌اند که با توجه به مجرب بودن هر یک در حوزه فعالیتشان به این برنامه دعوت شده‌اند. بررسی تاریخچه ۱۰ دوره گذشته مجلس، مناظره خیابانی با حضور شهروندان درباره انتخابات از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در بخش دیگر برنامه، مهمانان که اغلب از مدیران سازمان ها، نهادها و … هستند، دیدگاه و نظرات خود را در خصوص گام دوم مطرح می کنند و اقداماتی که قرار است نهاد و سازمان مربوطه آن ها در این باره انجام دهد مطرح می شود.

این برنامه همچنین میان برنامه هایی پخش می کند که یکی از آن ها مناظره است که دو نفر درباره دیدگاهشان درباره مجلس یازدهم، کاستی ها و اشکالات برخی قوانین، انتخاب اصلح و تبلیغات بحث و گفت و گو می کنند.

«میدان بهارستان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای محمد سلوکی است که در ۱۸ قسمت ۴۰ دقیقه تهیه و تولید شده که یک شنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه قبل از خبر ۲۰:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.