Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 8470
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 دی 1397 - 15:20 |

محمود گبرلو: مجری نشست‌های فجر ۳۷ می‌توانست جداگانه قرعه‌کشی شود

محمود گبرلو: مجری نشست‌های فجر ۳۷ می‌توانست جداگانه قرعه‌کشی شود

گبرلو گفت: نشست‌های جشنواره فیلم فجر بیشتر به مدیر نیاز دارد و هنر مجری گری نمی‌خواهد.

محمود گبرلو

محمود گبرلو مجری سابق برنامه هفت و منتقد سینما، درباره تعدد مجریان نشست‌های خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و نحوه تقسیم‌ آن،گفت: اینکه قرار است نشست‌های جشنواره با چند مجری برگزار شود، حتماً بنا بر سیاست گذاری و تدبری خاص بوده است.

وی اظهار کرد: اتفاقاً انتخاب مجریان  جوان می‌تواند باعث شادابی نشست‌ها بشود؛ اما اگر کار خوب از آب در نیاید کمی از اعتبار جشنواره می‌کاهد. مدیریت نظم و انظباط نشست‌ها تخصص خاصی می‌خواهد. چقدر خوب است که این عزیزان بتوانند در این موضوع موفق باشند و کسب تجربه کنند.

مجری نشست‌های جشنواره فجر با بیان اینکه نشست‌های خبری جشنواره بیشتر به مدیر نیاز دارد تا مجری، عنوان کرد: اینکه عنوان «مجری نشست ها» اطلاق می‌شود، به نظرم اشتباه است؛ زیرا در این مراسم‌ بیشتر نظم و انظباط در اولویت است نه هنر مجری گری. بنابراین اصل کار ما تعامل خبرنگاران با اهالی فیلم‌ها در چارچوب مشخصی است که باید رعایت شود.

وی همچنین درباره روز‌های مختلفی که هر مجری باید در جشنواره حضور داشته باشد و نشست فیلم‌های همان روز را اجرا کند، افزود:‌ ای کاش نشست‌های خبری هم میان مجریان قرعه کشی می‌شد. یعنی فیلم‌ها انتخاب می‌شدند و سپس اسامی مجریان برای هر روز نشست مشخص می‌شد.

گبرلو همچنین درباره پیش بینی خود ار فیلم‌های جشنواره و فیلم‌هایی که علاقه‌مند به پیگیری آن هاست، تصریح کرد: در جلساتی که با آقای داروغه زاده داشتیم گفتند امسال جشنواره بسیار جالبی خواهیم داشت. من شخصا دوست دارم فیلم‌های ماجرای نیمروز۲؛ ردخون، تختی و فیلم آشفتگی فریدون جیرانی را زودتر ببینم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.