Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17885
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 27 فروردین 1399 - 0:15 |

مدافع سایپا از تجربه مجری‌گری در فضای مجازی می گوید

مدافع سایپا از تجربه مجری‌گری در فضای مجازی می گوید

مدافع سایپا در خصوص تعطیلات لیگ برتر و تجربه جدید مجری‌گری در فضای مجازی صحبت کرد.

خالد شفیعی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط تمرینات اختصاصی و از راه دور در دوران تعطیلی مسابقات اظهار داشت: در حال حاضر که همه در قرنطینه هستیم و تمرینات گروهی تعطیل است و به صورت اختصاصی و طبق برنامه کادرفنی تمرین می‌کنیم ولی به قول امیرخان قلعه‌نویی این مدل تمرین کردن یه جور مسخره بازی است و تا وقتی روی چمن و با بازیکنان دیگر درگیر نباشی فایده‌ چندانی ندارد و امیدوارم هرچه سریعتر شرایط به حالت عادی برگردد.

وی در مورد اینکه سرنوشت لیگ چه خواهد شد و سازمان لیگ باید چه تصمیمی بگیرد هم گفت: فعلاً زود است که بخواهیم در موردش صحبت کنیم و باید صبر کنیم و ببینیم شرایط چه می‌شود و اوضاع چه زمانی به حالت عادی بر می‌گردد و فرصت ادامه مسابقات وجود دارد یا نه. از طرفی بدن بازیکنان همه افت کرده و دوباره باید بروند دوره بدنسازی و یک ماه هم به این شکل زمان می‌رود و فکر می‌کنم ادامه دادن مسابقات در این شرایط خیلی سخت است.

مدافع سایپا در مورد اینکه اگر لیگ تعطیل شود باید در این مقطع قهرمان را مشخص کرد یا نه هم توضیح داد: این به هر حال موضوع مهمی است و به نظرم فدراسیون باید با کدخدامنشی یک جوری قضیه را حل کند و اجازه ندهد آسیب بیشتری به فوتبال ایران وارد شود. به نظرم بهتر است فعلاً صبر کنیم تا ببینیم امکان ادامه لیگ وجود دارد یا نه و اگر امکانش نبود می‌شود در مورد این مسائل تصمیم گیری کرد و در این شرایط هم به نظرم بهتر است فیفا خودش تصمیم بگیرد تا فوتبال کشورها درگیر اختلافات داخلی نشود.

شفیعی در مورد روی آوردنش به مجری‌گری در فضای مجازی هم خاطرنشان کرد: چند وقت پیش در مورد این موضوع با من صحبت شده بود و الان که فوتبال تعطیل است و وقت آزاد داریم شرایطش پیش آمد و به عنوان یک تجربه جدید به آن نگاه کردم که جالب بود. وقتی این کار را انجام دادم دیدم واقعاً چقدر مجری‌گری کار سختی است و جا دارد به همه مجریان خسته نباشی بگویم.

وی در مورد اینکه قصد دارد مثل چهره‌های مشهور فوتبال دنیا که بعد از بازی به مجری‌گری روی آوردند (مثل گری لینه‌کر یا رودگولیت) او هم چنین تصمیمی برای بعد از فوتبالش داشته باشد هم پاسخ داد: من از مسئولان شبکه استانی فارس می‌خواهم که استعداد مجری‌گری من را ببینند و در این مدت هم خیلی‌ها اعتقاد داشتند که استعدادش را دارم. ولی جدا از شوخی برنامه‌ای برای این کار ندارم و قصد دارم بعد از دوران بازی مربیگری کنم و علاقه زیادی به این کار دارم و می‌توانم مربی موفقی شوم.

مدافع سایپا در مورد اینکه کار در یک رسانه اینترنتی استان فارس نشان از عرق و علاقه‌اش به زادگاهش است هم گفت: هرکسی زادگاه خودش را دوست دارد. شیراز و فارس یک زمانی مهد فوتبال بود و استعدادهای زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد. من خودم را بین آنها نمی‌دانم ولی بازیکنان بزرگی در برق و فجر رشد کردند و این دو تیم به قهرمانی‌ها و عنوان‌های خوبی رسیدند. روزی بود که استقلال و پرسپولیس می‌خواستند به شیراز بیایند با برق و فجر بازی کنند تن و بدنشان می‌لرزید ولی الان فوتبال شیراز مورد بی‌توجهی قرار گرفته و به قول نقی معمولی به قهقرا رفته است.

شفیعی در پایان در مورد القاب مختلفی که در تیم‌هایش به او داده‌اند هم توضیح داد: بله من جزو بازیکنانی هستم که لقب زیاد دارم. در تراکتور هواداران خوب این تیم به من لقب آرتا توران داده‌اند. در سپاهان هواداران محترم این تیم به من لقب سامورایی دادند. یک جا لقب آر‌پی‌جی زن دادند و چند لقب دیگر هم بود. همه این القاب را دوست دارم ولی سامورایی فکر می‌کنم بیشتر به من می‌آید و ماندگارتر شد.

| منبع خبر : ایلنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.