Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 5825
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1397 - 12:08 |

مدیر رادیو ایران:‌ رادیو ایران دنبال تعامل با مخاطب و هنرمندان است

مدیر رادیو ایران:‌ رادیو ایران دنبال تعامل با مخاطب و هنرمندان است

مدیر رادیو ایران از تدارک ویژه برنامه‌های رمضانی برای این شبکه خبر داد و تأکید کرد: امسال برنامه‌های رمضانی ما تعاملی‌تر خواهند بود. رادیو ایران بیشتر به دنبال تعامل با مخاطب است.

رادیو ایران-هنر صدا

محمدجعفر محمدزاده، مدیر رادیو ایران درباره برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی گفت: رادیو مثل همه رسانه‌ها برای هر مناسبتش برنامه‌های ویژه‌ای دارد؛ بنا به سیاست‌هایی که سازمان تعیین می‌کند رادیو ایران هم به عنوان یکی از پرشنونده‌ترین شبکه‌های رادیویی در سراسر کشور برای ماه رمضان تدارک ویژه‌ای دیده است. امسال برنامه‌های رمضان ما پرشورتر و تعاملی‌تر خواهد بود و رادیو ایران بیشتر به دنبال تعامل با مخاطب است. این ویژگی رسانه امروز است که برای اثرگذاری حتما نیاز به تعامل با مخاطب هستند.

این مدیر رادیو در ادامه از حضور دوبلورها و پیشکسوتان رادیویی و دعوت آن‌ها به رادیو ایران خبر داد و گفت: پیش از این هم تأکید کرده بودم که خیلی از پیشکسوتان رادیو که از قدیم در رادیو بودند و حق آب و گل در رادیو دارند به این شبکه دعوت هستند و پیشنهادهای برنامه‌ای به آن‌ها داشته‌ایم. بسیاری از پیشکسوتان در جلسات کارشناسی و ارزیابی ما حضور پیدا می‌کنند. این یک وظیفه است و خارج از چارچوب برنامه‌سازی است. وظیفه است برای ما که حتما قدر پیشکسوتان را بدانیم و از توانشان تا زمانی که می‌توانند و علاقه‌مند به رادیو هستند استفاده کنیم و در خدمتشان باشیم.

محمدزاده در پایان درباره برنامه «رادیو جمعه» که به عنوان «صبح جمعه با شما» از این پس به روی آنتن می‌رود در پاسخ به اینکه آیا این برنامه را ادامه همان برنامه قدیمی «صبح جمعه با شما» می‌دانید، اظهار کرد: تفاوت این برنامه با دوره‌های قبل برنامه «صبح جمعه با شما» را احساس خواهید کرد. حتما تدابیری دیده شده است که این برنامه نیز به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کند. در ارتباط با هنرمندانی که پیش از این در این برنامه حضور داشته‌اند نیز باید بگویم هیچ تصمیمی برای اینکه از هنرمندی دعوت نکنیم، نداریم و همه تصمیمات ما در این راستاست که همه بیایند و در رادیو همکاری کنند.

منبع:‌ ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.