Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 5627
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 فروردین 1397 - 12:22 |

مدیر رادیو ایران: نوستالژی‌ها تقویت می‌شود

مدیر رادیو ایران: نوستالژی‌ها تقویت می‌شود

محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران با اشاره به اولویت های این شبکه بیان کرد که قرار است برنامه های قدیمی و نوستالژیک تقویت شوند.

محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران با اشاره به عملکرد این شبکه رادیویی در ایام عید نوروز بیان کرد: ما برنامه های شاد و سرگرم کننده ای را در ایام نوروز داشتیم و چون این شبکه پوشش ۹۸ درصدی در کشور دارد این امر مسئولیت ما را زیاد می کند تا برنامه های جذابی برای مخاطبمان در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر روی اولویت هایی که داریم برنامه ریزی می کنیم به طور مثال یکی از رویکردها این است که روی برنامه های قدیمی و شاخص خود متمرکز  شویم که در همین راستا برنامه «راه شب» و یا «گلبانگ» از این نمونه هستند و قرار است آیتم های آنها تغییر کنند و تقویت شوند.

مدیر رادیو ایران با اشاره به پررنگ شدن فعالیت های جوانان در شبکه اظهار کرد: نسلی از برنامه سازان و فعالان رادیو هستند که گاهی پنج دهه از فعالیت و سابقه شان می گذرد و ما به تدریج به فکر جایگزین کردن این افراد هستیم.

وی اضافه کرد: بنا داریم حضور جوانان را در کنار افراد باسابقه فراهم کنیم تا کم کم کار را بیاموزند و خلاقیت هایشان شکوفا شود. همچنین به دنبال فضایی هستیم که صدای رادیو ایران از هر جا که شنیده می شود هویتی مشخص داشته باشد.

محمدزاده در پایان با اشاره به بهره گیری از پیشکسوت ها عنوان کرد: البته یکی از ویژگی های رادیو ایران وجود پیشکسوت هاست افرادی مثل امیر نوری، عذرا وکیلی، مریم نشیبا و … از جمله این افراد هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.