Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 3476
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 08 فروردین 1396 - 13:29 |

مدیر رادیو جوان: «اینجا شب نیست» تعاملی می‌شود

مدیر رادیو جوان: «اینجا شب نیست» تعاملی می‌شود

علی سیفی مدیر رادیو جوان درباره رویکردهای این شبکه در سال جدید اعلام کرد که قرار است برنامه «اینجا شب نیست» را با رویکرد تعاملی پیش ببرند.

علی سیفی مدیر رادیو جوان درباره سیاست ها و تغییرات این شبکه رادیویی در سال ۹۶  گفت: قرار است در سال ۹۶ از اردیبهشت ماه تغییراتی در کنداکتور پخش داشته باشیم و هدفمان این است که تغییراتی اساسی در برنامه های عصرگاهی و شبانگاهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: به مدت زمان برنامه های عصرگاهی اضافه شده و زمان بعضی از برنامه های طولانی‌مدت کاهش می یابد. برنامه عصرگاهی جدیدی در اردیبهشت ماه جایگزین برنامه فعلی شبکه می شود که مجتبی حسنی تهیه‌کننده آن است و عنوان برنامه به زودی نهایی می شود.

مدیر رادیو جوان با اشاره به دیگر تغییرات برنامه ها عنوان کرد: قرار است تغییراتی اساسی در «اینجا شب نیست» داشته باشیم که از جمله آنها تعاملی شدن این برنامه است و برنامه، ترکیبی از گفتار مخاطب و موضوعات خود برنامه خواهد شد.

وی درباره رویکرد تعاملی که در حال حاضر در چند شبکه رادیویی در پیش گرفته می شود، عنوان کرد: مخاطب در برنامه های تعاملی امکان اظهارنظر دارد و با توجه به اینکه رویکردهای رادیو دائم در حال نو شدن است روش تعامل با مخاطب نیز در حال تغییر است چون ما پیش از این به وسیله پیامک و تماس های تلفنی با مخاطب تعامل داشته ایم اما این تعامل یک طرفه بوده و حالا قرار است مخاطب درگیر برنامه ها شده و حضور پررنگ تری داشته باشد که در حال حاضر در حال طراحی روند این تعامل در «اینجا شب نیست» هستیم.

 

فرزاد حسنی

سیفی درباره حضور فرزاد حسنی در این برنامه و برنامه «جمعه من» یادآور شد: قرار است تغییراتی در ساعت پخش برنامه «اینجا شب نیست» با حضور فرزاد حسنی پیدا کند و حضور وی در «جمعه من» نیز ادامه خواهد داشت.

وی درباره رادیونمای جوان که سال گذشته افتتاح شد، اظهار کرد: هنوز زیرساخت های رادیو نما کامل نشده است و ما هنوز به لحاظ فنی از امکانات لازم برخوردار نیستیم. با این حال در همین چند وقت آمار خوبی داشتیم و بیشترین آمار رادیونما در میان شبکه های سراسری ابتدا به رادیو آوا و بعد رادیو جوان اختصاص داشته است.

سیفی در پایان بیان کرد: مشکلاتی در رادیو نما داریم که هنوز رفع نشده است، پهنای باند ما کم و کیفیت تصاویر پایین است. همچنین دسترسی ما به تصاویر برای هماهنگ کردن با صدا چندان زیاد نیست و ارتباط کمتری وجود دارد بنابراین هنوز این زنجیره تکمیل نشده است و یک بازه چند ساله نیاز است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.