Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 6792
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 08 شهریور 1397 - 1:48 |

مراسم عقد در استودیو رادیو تهران

مراسم عقد در استودیو رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم با دعوت از زوج‌های بی‌بضاعت مراسم عقدشان را به صورت زنده در استودیو برگزار می‌کند.

مریم سادات آصفی ـ تهیه‌کننده برنامه ـ با اعلام این خبر گفت: پخش مستقیم مراسم عقدکنان زوج‌های بی‌بضاعت به صورت مستقیم در استودیوی برنامه رادیویی «تا انتهای هدایت» برگزار می‌شود.

شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف ترویج ازدواج آسان به نمایندگی از پدران و مادران این زوج‌های جوان که در قید حیات نیستند، مراسم عقد آنها را با برپایی سفره عقد، حضور عاقد و گروه موسیقی در استودیو برگزار می‌کند.

وی افزود: محمد حشمتی خواننده پاپ و سنتی خوان مهمان حضوری این مراسم هستند، علاوه بر این از هنرمندان و بازیگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

همچنین بخش‌های دیگر این برنامه با گزارش‌هایی از جشن های عروسی و سفارشات برگزاری مراسم عقد و عروسی پخش می‌شود. از دیگر بخش‌ها می‌توان به مستند “سیدخندان” که عید دیدنی از سیدان است، اشاره کرد.

این برنامه به همت گروه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری از ساعت ۶ و ۳۰ تا ۱۰ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود. محمدحسین امیدی گوینده، محمدرضا میرحسینی گزارشگر و مریم توفیقی نویسنده مخاطبان را از این برنامه همراهی خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.