Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 32072
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 24 دی 1400 - 18:17 |

مریم نشیبا مهمان «پرنیان صدا» می شود

مریم نشیبا مهمان «پرنیان صدا» می شود

سیزدهمین قسمت از مجله تلویزیونی پرنیان صدا، جمعه ۲۴ دیماه ساعت ۲۰ تقدیم علاقه‌مندان موزه دیداری شنیداری ۸۰ ساله رادیو خواهد شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در برنامه پیش رو پرنیان صدا، هنرمند پیشکسوت، صداپیشه و مجری محبوب رادیو “مریم نشیبا” از خاطرات شنیدنی بیش از ۴ دهه همراهی و حضور در رسانه ملی، برنامه ماندگار “شب بخیر کوچولو” و از ۲۵ سال اجرای “برنامه گلبانگ” سخن خواهد گفت.

همچنین در این برنامه ، نمایش طنز “تراژدی در ۴ پرده” با هنرمندی علیرضا جاویدنیا و عباس محبی با محوریت “دردسر‌های تصویب سناریو” پخش می شود.
مصاحبه خاطره‌انگیز استاد محمد نوری در سال ۱۳۵۲ در برنامه “شما و رادیو” با اجرای منوچهر نوذری و ثریا قاسمی که ایشان برای اولین بار برای معرفی و پخش ترانه معروف (عروسی) به رادیو آمده بودند، از دیگر بخش‌های دیدنی این هفته پرنیان صدا است.
در مجله گرافیکی “پرنیان صدا” شاهد مرور کوتاه بر پیشینه و سرگذشت (ضربی خوانی) در رادیو با صدا و اجرای زنده یاد مرتضی احمدی و به دنبال آن پخش ترانه‌ای در “گله از چرخ ستمگر” توسط ایشان خواهیم بود.
سه لطیفه نمایشی با حضور فرهنگ مهرپرور، منوچهر آذری، حمید قنبری، علی تابش، علیرضا جاویدنیا و منوچهر نوذری برای این هفته در نظر گرفته شده است که با اجرای دو بیتی “لبخند” توسط جواد آتش‌افروز به تصویر در می‌آید.
میان پرده‌ های گوناگون و موزیکال از جمله قطعه شاد “جمعه‌ها مهمونیه” با خوانندگی داوود حیدری در قاب تلویزیون به تصویر کشیده می‌شود.
مسابقه جدید «صدای ماندگار» نیز در این قسمت طبق روال گذشته برگزار و برندگان مسابقه قبل نیز معرفی خواهند شد،
برنامه ” پرنیان صدا” به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.