عصر امروز خبر درگذشت بهرام شفیع، مجری و گزارشگر ورزشی که خیلی‌ها او را با برنامه «ورزش و مردم» به خاطر می‌آورند، اهالی ورزش و رسانه را در بهت فرو برد. شفیع در سن ۶۲ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت و دنیایی از خاطره به‌جا گذاشت.

مزدک میرزایی، گزارشگر ورزشی و از همکاران مرحوم شفیع در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره درگذشت این مجری پیشکسوت می‌گوید:«ایشان استاد من و خیلی از هم‌نسلان من بودند، همیشه از کودکی آرزویمان این بود که ایشان را حتی یک لحظه از نزدیک ببینم. بهرام شفیع برای کسانی که هم سن و سال من بودند، اسطوره بود و در زمینه کاری‌شان فوق‌العاده بودند و در سطح بسیار بالایی قرار داشتند.»

او ادامه می‌دهد: «آقای شفیع اخلاق بسیار خوبی داشتند و همیشه هم بشاش و خوش‌رو بودند، هنوز باور از دست دادن ایشان برایم سخت است و نمی‌دانم چه بگویم.»

 

نام بهرام شفیع با برنامه «ورزش و مردم» گره خورده بود و این برنامه مخاطبان زیادی داشت، میرزایی درباره این برنامه و خاطراتش از زمان پخش آن می‌گوید: ««ورزش و مردم» تنها برنامه‌ ورزشی است که سه دهه از تلویزیون پخش می‌شود. زمانی که ما نوجوان بودیم، مهم‌ترین منبعی بود که همیشه می‌شد به آن اطمینان داشت که آخرین رویدادها را پوشش می‌دهد و ما نیز همیشه عادت داشتیم این برنامه را با اجرای ایشان دنبال کنیم. البته قبل از ایشان هم دوستان دیگری بودند، اما از سال ۶۳-۶۴ ایشان به این برنامه آمدند و ما هم از سن کودکی با ایشان بزرگ شدیم. ما عادت داشتیم که همیشه ایشان را با این برنامه ببینم.»

او ادامه می‌دهد: «همیشه دیدن ایشان برای ما انرژی‌بخش بود چون می‌دانستیم بالاخره فوتبالی پخش می‌شود و اتفاقی خوب در این برنامه می‌افتد و ما می‌توانیم از آن لذت ببریم.»

این گزارشگر همچنین درباره برخورد و رویارویی‌اش با مرحوم شفیع می‌گوید: «ورود من به تلویزیون همزمان با حضور ایشان در شبکه یک بود. آن زمان ورزش شبکه یک و سه از هم جدا شدند و من وارد شبکه سه شدم. این شبکه‌ها همیشه کنار هم بودند و گروه ورزش‌شان هم رابطه تنگاتنگی با هم داشتند. هر موقع که ایشان را می‌دیدم احساس می‌کردم که استاد خودم را دیده‌ام و از صحبت‌هایشان هم استفاده می‌کردم. ایشان برای ما یک استاد کامل بودند.»

منبع:‌ خبرآنلاین