Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 5520
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 22 اسفند 1396 - 10:57 |

مسابقه گویندگی و اجرا در ایام نوروز پخش می شود

مسابقه گویندگی و اجرا در ایام نوروز پخش می شود

رادیو ایران در ایام نوروز برای دوستداران گویندگی و اجرا مسابقه «یک، دو، صدا» را روی آنتن می برد.

مسابقه گویندگی و اجرا-یک دو صدا-هنر صدا

به نقل از شبکه رادیویی ایران، مهدی ساعی تهیه کننده «یک، دو، صدا» با اعلام این خبر گفت: بعد از برگزاری دو فصل از مسابقه با موضوع گویندگی و اجرای آزاد، فصل سوم به طنز و سرگرمی اختصاص یافت که با حضور ۲۰۰ نفر از علاقمندان در فرهنگسرای ارسباران و با آزمون ورودی برگزار شد که ۸۱ نفر وارد برنامه شدند.

وی ادامه داد: در مرحله اول اجرای لطیفه و همچنین موقعیت طنز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شد ولی در مرحله نیمه نهایی و نهایی چالش های مختلفی همچون خوانش و اجرای شعر طنز، استندآپ کمدی و جمله سازی با کلمات طنز و بی ربط در نظر گرفته شده است.

حسین رفیعی و مرضیه صدرایی به همراه سعید بیابانکی داوری مسابقه ها را بر عهده دارند و مهران حبیبی گزارش های طنز برنامه را از شرکت کنندگان تهیه و تولید می کند. سیما بلوری و محمدحسین خسروجردی هماهنگی، مریم توفیقی نویسندگی و مهدی حدادی صدابرداری برنامه را بر عهده دارند.

«یک، دو، صدا» از ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود. ۲۷ نفر در ۹ گروه سه نفره تا پایان تعطیلات نوروز برای برنده شدن در مسابقه تلاش می کنند. به سه نفر برگزیده تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر داده می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.