Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 3353
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 03 اسفند 1395 - 16:35 |

مستند دوبلور پیشکسوت با عنوان «دوران افشاریه» رونمایی شد/ خاطره بازی با دوبلور “زورو”

مستند دوبلور پیشکسوت با عنوان «دوران افشاریه» رونمایی شد/ خاطره بازی با دوبلور “زورو”
مراسم رونمایی از مستند پرتره استاد غلامعلی افشاریه با نام «دوران افشاریه» با حضور مدیران شبکه مستند و بزرگان عرصه دوبله رونمایی شد.
مراسم رونمایی از مستند غلامعلی افشاریه با نام «دوران افشاریه»، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی و با حضور سید سلیم غفوری مدیر شبکه مستند، ابوالقاسم ناصری مدیر گروه تولید و جمعی از بزرگان دوبله از جمله جلال مقامی، پرویز بهرام، مریم نشیبا، جواد پزشکیان، علی همت‌ مومیوند و اردلان شجاع‌ کاوه، یکشنبه اول اسفند در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار شد.
در این مراسم ابوالفضل توکلی، تهیه‌کننده و کارگردان مستند «دوران افشاریه» در خصوص روند ساخت مستند گفت: هدف من از ساخت مستند «دوران افشاریه» قدردانی از زحمات تمام هنرمندان دوبله است.
در ادامه مراسم غلامعلی افشاریه با اشاره به اینکه دوبله پاسدار زبان فارسی است؛ بیان کرد: دوبله کار بزرگی بوده که از زبانی پر از فراز و نشیب به نام زبان فارسی پاسداری کرده است.
 
وی افزود: به نظر من‌، جوان‌گرایی کمک بزرگی به هنر دوبله خواهد کرد و همیشه راه ورود به این حرفه برای علاقه‌مندان باز است.
در ادامه این مراسم غفاری مدیر شبکه مستند با اشاره به پاسداشت زبان فارسی تصریح کرد: دوبله پاسداشت زبان فارسی بوده و همانقدر که فیلم‌های خارجی را با زبان فارسی در تلویزیون شاهدیم، خوب است. آثار آقای افشاریه برای من حس و حال خوبی را در بر داشت. به دلیل اینکه مرا به دوران دهه ۶۰ برمی‌گرداند و خاطرات آن سال‌ها را برایم زنده می‌کند .

مستند دوران افشاریه

وی ادامه داد: مستند «دوران افشاریه»، ظهرهای جمعه‌ای را به یاد می‌آورد که با اشتیاق سریال زورو همان شخصیتی که قهرمان من و تمام نسل دهه شصتی‌ها بوده، پخش می‌شد. برنامه ما برگه سبزی برای پاسداشت زبان فارسی است و از همینجا از همه دست اندرکاران این مجموعه تشکر می‌کنم.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.