Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3184
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 بهمن 1395 - 9:16 |

مسعود روشن‌پژوه: مجری باید ورزشکار باشد

مسعود روشن‌پژوه: مجری باید ورزشکار باشد
روشن‌پژوه تاکنون مجری مسابقات و برنامه‌های تلویزیونی مختلفی بوده که از مشهورترین آن‌ها برنامه مسابقه محله است.

ورزش را همیشه انجام می دهم . برای من فوتبال و والیبال فرقی نمی کند و نیاز داریم که خودمان را آماده نگه داریم مانند خیلی از مشاغل دیگر که رمز موفقیت را در تندرستی بدن می دانند. فکر می کنم ۱۲ سال است که در قالب تیم والیبال هنرمندان فعالیت ورزشی می کنم. وقتی که یک مجری توصیه می کند که ورزش کنید پس خودش هم باید ورزش کند و اگر می گوییم اخلاق داشته باشید باید خودمان هم با اخلاق باشیم . یعنی نمی توان توصیه بی عمل داشت.

وی افزود : به هر حال زمانی که بهمن سلطانی از هنرمندان خواست که تیم والیبال را تشکیل دهند ماهم قبول کردیم و در قالب یک تیم ورزشی در کارهای عام المنفعه شرکت می کنیم . زمانی که می خواهیم کنار هم باشیم تا بازی کنیم با مشکلات زیادی روبرو هستیم چون هر کدام از دوستان ما در قسمتی از هنر فعال هستند و امکان دارد در زمان برگزاری تمرین یا مسابقه مشغول به کاری باشند . چون دراین تیم از هر فرقه هنری یک نفر حضور دارد اما همیشه سعی کرده ایم که خود را به موقع به تمرینات برسانیم .

مسعود روشن پژوه

روشن پژوه در پایان گفت : بهترین اتفاقی که برای یک انسان می افتد این است که با تلاش خود به آرزو هایش برسد و حال اینکه چقدر این آرزو را در دسترس ببیند. تا کنون ۱۶۰۰ برنامه مسابقه محله را ساخته ایم و می خواهیم تا رکورد ۳۰۰۰ تا برویم . بازیکنان والیبال خیلی خوب هستند به خصوص اینکه از لحاظ شخصیتی و فنی و تکنیکی هم سیار فوق العاده هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.