Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4465
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 24 مهر 1396 - 12:01 |

مسعود فروتن و خاطره هایش به «چشم شب روشن» پیوست

مسعود فروتن و خاطره هایش به «چشم شب روشن» پیوست

یکشنبه شب مسعود فروتن مجری و کارگردان سرشناس تلویزیون اجرای بخش جدید این مجله شبانه با عنوان فرهنگ و خاطره را برعهده گرفت.

امیر قمیشی تهیه کننده این برنامه در این باره توضیح داد: پس از پیوستن بیژن بیرنگ در بخش زندگی و اسماعیل غلامی پور در بخش جامعه شناسی شب گذشته نوبت مسعود فروتن مجری و کارگردان سرشناس تلویزیون ایران بود تا در آستانه یک سالگی «چشم شب روشن» همراه با نصرالله حدادی پژوهشگر اجرای بخش جدید این مجله شبانه را با عنوان فرهنگ و خاطره برعهده بگیرد.

مسعودفروتن - هنرصدا

وی افزود: با نزدیک شدن به اول آبان و یک سالگی «چشم شب روشن» به مرور سایر بخش های جدید، مجری کارشناسان و آیتم های تولیدی به مخاطبان این مجله فرهنگی شبانه ارائه می شود.

قمیشی ادامه داد: همچنین با تغییرات و روتوش بخش دکور و گرافیک پس از یک سال سری جدید این برنامه با اجرای ماندگار محمد صالح علا به روی آنتن می رود.

این تهیه کننده یادآور شد: با توجه به تغییرات تدریجی و حین پخش برنامه، میان سری قدیم و جدید وقفه خاصی وجود ندارد و ضمن اعمال تدریجی تغییرات مصوب شورای سیاستگذاری برنامه، «چشم شب روشن» بدون توقف و تابع جدول پخش برنامه های شبکه چهار هر شب به جز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.