Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 4315
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 مهر 1396 - 8:26 |

معاون صدای رسانه ملی: «رادیو رسانه زندگی» شعارمان باشد

معاون صدای رسانه ملی: «رادیو رسانه زندگی» شعارمان باشد

معاون صدای رسانه ملی در بازدید از رادیو ایران بیان کرد که شعار رادیو باید «رادیو رسانه زندگی» باشد.

به نقل از رادیو ایران، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی پس از بازدید از استودیوهای معاونت صدا، در استودیوی پخش رادیو ایران حضور یافت و گفت: من با این رسانه بیگانه نیستم و بنا به مسئولیت های مختلف فرهنگی که داشتم، مدت ها در تعامل هستم.

معاون صدای رسانه ملی ادامه داد: در سپهر رسانه امروز نقش صدا نقشی بی بدیل است و جایگزین ندارد و تکنولوژی ها پیشرفت می کنند، مدل های مختلف ارائه پیام رخ می دهد و رسانه ای جای دیگری را تنگ نمی کند.

وی در بخشی از سخنانش بیان کرد که «رادیو رسانه زندگی» می تواند شعار رادیویی ها باشد.

شاه آبادی درباره رادیوهای فصلی و فعالیت شان در مناسبت ها و فصل های مختلف بیان کرد: مناسبت ها راهنمای ما هستند و حس و حال مردم هم در مناسبت های مختلف، کاملا متفاوت می شود از طرف دیگر کسانی که به نوعی پیام رسان عاشورا بودند قریب به بیش از ۱۴۰۰ سال که از واقعه عاشورا می گذرد هر کدام به نوعی پیام محرم را منتقل کردند.

حمید شاه آبادی- هنر صدا

معاون صدای رسانه ملی درباره رادیو اربعین نیز تصریح کرد: رادیو اربعین یکی از این رادیوهای فصلی است که از ماه صفر  کار خود را آغاز خواهد کرد. ایجاد رادیوی محرم برای اولین بار در رسانه ملی نیز از اولین ساعات روز اول محرم آغاز شد و خوشبختانه گزارش های ما نشان می دهد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. اگر چه اطلاع رسانی ها دیر بود در بخشی از ساعات روز، در جایگاه سومین رادیویی از حیث شنیداری واقع شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.