Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 7294
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 28 مهر 1397 - 10:55 |

معاون صدا: چندمدیر رادیو شامل قانون بازنشستگی میشوند

معاون صدا: چندمدیر رادیو شامل قانون بازنشستگی میشوند

معاون صدای رسانه ملی از اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان برای چند مدیر رادیو خبر داد.

حمید شاه آبادی-معاون صدا

حمید شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در پست های سازمانی عنوان کرد: این قانون قطعا در رادیو هم اجرا می شود و تقریبا سه تا چهار نفر از مدیران ما مشمول این قانون می شوند.

وی با اشاره اهمیت پیشکسوت ها برای رسانه ای مانند رادیو بیان کرد: آنچه که اکنون بیشتر به ما فشار می آورد نبود شرایط و امکان به کارگیری پیشکسوتانِ بازنشسته است که برخی از چهره های درخشان ما در رادیو را شامل می شود درحالیکه رادیو بدون آنها معنا ندارد.

معاون صدا اظهار کرد: ما در زمینه حضور برخی از این پیشکسوت ها که جزو بازنشستگان هستند به دنبال راهکارهایی هستیم که بتوانیم از آنها بهره ببریم. البته ما معتقد هستیم که پیشکسوتان ضرورتا نباید خودشان کار ارایه کنند و بخشی از وقت آنها می تواند به آموزش نسل جوان اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: ما باید در رادیو سبک های آموزشی و تجارب را انتقال دهیم و این اطمینان را به مردم می دهیم که صداهایی که برای آنها آشناست و قلمی که برایشان نوستالژی دارد با قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از صحنه رادیو حذف نمی شود.

شاه آبادی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر مدیران چند شبکه رادیویی بازنشسته می شوند که برخی ۲۴ آبان که آخرین ابلاغ است بازنشسته می شوند و برخی دیگر هم تاریخ بازنشستگی شان تا آخر امسال است اما به دلیل اعمال این قانون ما دیگر امکان تعویق نداریم. این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است و ما هم به آن احترام می گذاریم و به دقت اعمال می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.