Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 7310
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 28 مهر 1397 - 12:13 |

معرفی نمایش های روی صحنه با «نقطه سرشب» رادیو تهران

معرفی نمایش های روی صحنه با «نقطه سرشب» رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران تازه‌ترین آثار نمایشی را در برنامه «نقطه سرشب» معرفی و با عوامل اجراهای روی صحنه گفت وگو می کند.

رادیو تهران-هنرصدا

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی تهران میثم عبدی تهیه کننده برنامه نقط سرشب شنبه ها گفت: “نقطه سرشب ”  هر شب با تم متفاوت و عوامل برنامه ساز مجزا روی آنتن می رود؛ این برنامه شب های شنبه با محوریت تئاتر از ساعت ۲۲ میزبان علاقه مندان تئاتر است. هر هفته از کسانی که اجرا دارند؛کارگردان ها و بازیگران تئاتر دعوت به عمل می آید، استادان دانشگاه و مدیران مرتبط با حوزه تئاتر از دیگر مهمانان این برنامه هستند.

به گفته تهیه کننده نقطه سر شب؛ دو کارشناس تئاتر در استودیو حضور دارند؛ امید طاهری کارشناس و منتقد تئاتر و بابک احمدی کارشناس و خبرنگار تئاتر.

وی افزود: طبق پیش بینی ها قرار شده است تا چند هفته موضوع ماجرای تئاتر تجاری و تئاتر مستقل و چالش های آن تحلیل و بررسی شود. تاثیر فضای دانشگاهی در تئاتر ایران هم از دیگر محورهای مورد بحث است.

عبدی با اشاره به آیتم های این برنامه خاطر نشان کرد: ما آیتم “قدیمی های تئاتر تهران” و آیتم “بزرگان تئاتر جهان” را برای این شب تدارک دیده ایم. بخشی با عنوان “معرفی اجراهای روی صحنه” است که یاسمن طاهری، شیما بهره مند و سینوره کفاش طلب تهیه آن را بر عهده دارند.

گفتگو با بازیگران تئاتر و صحبت درباره اجراهایی که در صحنه دارند، مصاحبه با کارگردان‌ها و معرفی نمایش‌های آن‌ها و آثار راه یافته به جشنواره ها از بخش‌های اصلی این برنامه است که با اجرای محمدرضا علی اکبری تقدیم حضور علاقه مندان می شود.

شنونده ها از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۴ و شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۵ و ۲۲۶۵۲۴۶۶ می توانند با ما در تماس باشید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.