Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 24741
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 10 اسفند 1399 - 13:07 |

معرفی «۹۰ سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ» در رادیو فرهنگ

معرفی «۹۰ سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ» در رادیو فرهنگ

کتاب «۹۰ سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ» امروز با حضور ویراستار کتاب در برنامه «سیم ‌و زر» رادیو فرهنگ معرفی و بررسی می‌ شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سیم وزر» هر هفته با حضور نویسنده و مترجم یا ویراستار کتاب های حوزه‌های مختلف و همچنین یک منتقد مرتبط با حوزه اختصاصی کتاب موردنظر از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

«نود سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ» کتابی است که روابط عمومی‌ بندر نوشهر گردآوری کرده و دکتر سیده راحیل موسوی ویراستار آن بوده است. این کتاب تیرماه سال جاری منتشر شده است.

در چند خطی به قلم مدیرکل وقت بندر نوشهر، درباره این کتاب نوشته شده است: ««۹۰ سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ» ابتدا به این منظور پدید آمده است تا بدانیم که با ابتناء بر آن گذشته پرافتخار، چه باید بکنیم و ثانیاً از نکات دقیق و کارشناسانه و حرارت کلام آن پیشکسوتان بزرگوار، عقل نظری و عقل عملی‌ مان محظوظ گردد. البته این مکتوب، صرفاً راوی یک تاریخِ پرشکوه نیست، بلکه رسالتش این است که خواننده آگاه را توان ارتباط با گذشته نه‌ چندان دور ببخشد تا از ورای این اتصالِ ذهنی میان امروز بندر نوشهر و دیروزش، تاریخ با ما سخن بگوید و یا به زبان دقیق‌تر، تاریخ بندر نوشهر را به ساحتِ امروز به سخن درآوریم.»

برنامه«سیم و زر» به تهیه کنندگی فریده گودرزی، اجرای محمد آسیابانی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار را ساعت ۱۳:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.