Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8288
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 دی 1397 - 11:13 |

مقابله با استرس در «خانه ما» رادیو تهران

مقابله با استرس در «خانه ما» رادیو تهران

رادیو تهران امروز راهکارهای مقابله با استرس را در برنامه نمایشی «خانه ما» تقدیم حضور مخاطبان می کند.

رادیو تهران-هنرصدا

حماد خزائی تهیه کننده این هفته برنامه خانه ما گفت: برنامه «خانه ما» توجه اساسی به نهاد خانواده و چگونگی برخورد اعضای خانواده با یکدیگر و در جامعه دارد و در قالب یک خانواده و به صورت نمایشی و با مشارکت مخاطبان تولید می شود.
هر روز یک موضوع روزانه که ممکن برای هر فردی در زندگی رخ دهد، دستمایه این برنامه می شود، مثلا؛ برای تمامی انسانها بدون استثنا، شرایطی پیش می آید که استرس ایجاد می شود؛ این استرس می تواند ناشی از دلایل گوناگون باشد، شناسایی دلایل اصلی استرس و نگرانی های یک فرد برای مقابله با آن دارد، بسیار اهمیت است که در این برنامه در قالب نمایشی اجرا می شود.
به گفته این تهیه کننده؛ برنامه خانه ما با اجرای نمایش به بازنمایی روابط خانواده و فرد می پردازد، نظرات مخاطبان و بیان رفتارهای درست و نادرست در اجرای نمایش و در پایان نظر کارشناس برنامه دکتراعظم آهنگر از دیگر بخش های خانه ماست.
تهیه و تولید این برنامه بر عهده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که با اجرای سعید بارانی و فاطمه سرلک؛ مخاطبان می‎توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز ساعت ۱۵ شنونده این برنامه باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.