Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 30716
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 01 آذر 1400 - 12:52 |

ملیكا زارعی: به خاطر خنده هایم خاله شادونه شدم

ملیكا زارعی: به خاطر خنده هایم خاله شادونه شدم

ملیكا زارعی با رایو صبا درباره اجرای برنامه های كودك و نقش خاله شادونه گفتگو كرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، روز یكشنبه ۳۰آبان ملیكا زارعی مهمان تلفنی برنامه «عصر صبا» شد و درباره موضوع برنامه (فضای مجازی ) با مجری برنامه گفتگو كرد.
ملیكا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه های كودك است. وی متولد ۱۳۶۵ در تهران است. همچنین او خواهر كوچكتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است. او از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبكه ۲ آغاز كرد و در سال ۱۳۸۲ در سریال «دوران سركشی» یك سكانس بازی كرد و بعد در مجموعه «مهر خاموش» بازی كرد و از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه كودك و با نام خاله شادونه مشغول به كار شد. به خاطر صدای كودكانه‌اش خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز كرد.
ملیكا زارعی در گفتگو با رادیو صبا از شروع كار دراین حرفه صحبت كرد و گفت: برای اولین بار در سال ۷۳ در برنامه «تازها» كاری از گروه كودك ونوجوان شبكه دو سیما در تلویزیون شروع به كار كردم و بعد مجموعه مهر خاموش و متهم گریخت را بازی كردم .الان می خواهم فقط مجری برنامه كودك باشم چون دوست دارم با تصویر خاله شادونه در ذهن كودكان باقی بمانم.
مجری عصر صبا درباره اسم خاله شادونه به عنوان مجری برنامه كودك پرسید چرا اسم خاله شادونه برای شما انتخاب شد؟ ودر پاسخ شنید، در این برنامه به دنبال اسمی فانتزی برای مجری بودیم كه پیام آور شادی و دوستی برای بچه ها باشد به نظرمن این اسم خوبی است و در كنار آن هم به دنبال مجری شاداب و خوشرویی بودند كه من به خاطرخوشرویی و خنده هایم برای اجرای این برنامه انتخاب شدم.
مجری برنامه كودك در«عصرصبا» درباره عشق و علاقه اش به بچه ها گفت: از بچگی بچه‌های كوچكتر از خودم را دوست داشتم و عاشق بچه ها هستم و با آنها ارتباط دوستانه دارم ولی از زمانی كه مادر شدم این حس مادری به عشق و علاقه من افزود و حس بهتری در كنار بچها دارم.
وی درادامه گفت: الان كه به خاطر كرونا مجبور هستیم بدون حضور بچه ها برنامه را اجرا كنم، این كار برایم سخت تراست چون من از بچه ها انرژی می گیرم.وقتی در كنار بچه ها هستم خودم را در دوران كودكی میبینم و فكر می كنم هنوز بچه هستم و این حس روی اجرای من موثر است.
زارعی درباره موضوع برنامه عصر صبا(فضای مجازی) این طور گفت: من در فضای مجازی به دنبال این هستم كه چیزی به دانسته هایم اضافه كنم و كامل تر شوم، این فضا بسیار متنوع است، متاسفانه برخی استفاده نادرست از این فضا می كنند و این باعث می شودكه از این فضا آسیب ببیندند به نظر من همه باید تلاش كنیم از این فضا در جهت كامل شدن خودمان استفاده كنیم نه این كه با استفاده نادرست از آن متضرر هم بشویم.
«عصر صبا» در هفته جاری با اجرای لاله جلال آبادی و تهیه كنندگی رضا عزتی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ تقدیم مخاطبان می شود.

علاقه مندان می توانند شنونده این گفتگو در بخش گفتم گفت سایت رادیو صبا باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.