Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 22639
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 02 آذر 1399 - 12:24 |

ممدوح: حال جلیلوند خوب می‌شود، ما همیشه منتظر معجزه‌ایم

ممدوح: حال جلیلوند خوب می‌شود، ما همیشه منتظر معجزه‌ایم

ناصر ممدوح که همراه با چنگیز جلیلوند به نسل طلایی دوبله کشور تعلق دارند، درباره ابتلای این صدای ماندگار به کرونا می گوید: ریه چنگیز جلیلوند به خاطر کرونا صدمه دیده است اما حالش خوب می‌شود؛ چراکه ما همیشه منتظر معجزه الهی هستیم.

ناصر ممدوح ـ دوبلور و مدیردوبلاژ باسابقه کشورمان ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره شرایط چنگیز جلیلیوند می گوید: حالشان بد نیست، امیدوارم بهتر هم بشوند. ریه شان به خاطر کرونا درگیر شده و صدمه دیده است. ما در هر موردی دائما منتظر معجزه‌ی الهی هستیم؛ ان شاءالله که ایشان هم مورد لطف الهی قرار بگیرند و بهبودیشان را به دست بیاورند.

این دوبلور قدیمی درباره فعالیت دوبلورها در دوران کرونا، اظهار می کند: در این دو هفته کار دوبله هم تعطیل شده است اما در کل هم کار ما در دوران کرونا مثل گذشته نیست که همه با هم کار کنیم. قبلا پنج ـ شش نفر با هم در استودیو بودند و دوبله می‌کردند اما الان بچه‌ها یکی یکی وارد استودیو می‌شوند، کارشان را انجام می‌دهند و می‌روند خانه و بعد یکی دیگر داخل استودیو می‌شود. برای همین حین دوبله در استودیو لازم نیست ماسک بزنیم اما بیرون از استودیو همه ماسک می زنیم و تمام دستورالعمل‌ها رعایت می شود.

این بازیگر و دوبلور با بیان اینکه بعد از این دو هفته تعطیلی، کار دوبله با همان شرایط قبلی و با رعایت پروتکل ها، ادامه پیدا می‌کند، اضافه می کند: از زمانی که کرونا آمده است، فیلمی که یک روزه کار دوبله‌اش تمام می‌شد الان دو روز طول می کشد. زیرا یک دوبلور می‌رود و طی دو ساعت کارش را تنها انجام می دهد و پس از او دیگری وارد می‌شود. در سالن‌های دوبلاژ هیچ اجتماعی نیست.

ممدوح در پایان بار دیگر تاکید می کند: به امید خدا آقای جلیلوند هر چه زودتر بهبود پیدا کنند و سر کارشان برگردند. همه ما اهالی دوبله نگران حال ایشان هستیم.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.