Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 20885
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 17 شهریور 1399 - 12:19 |

منتخبان «یک نمایش، یک تجربه» رادیو نمایش، اثر حرفه ای تولید می کنند.

منتخبان «یک نمایش، یک تجربه» رادیو نمایش، اثر حرفه ای تولید می کنند.

بعد از گذشت یکسال از عمر برنامه «یک نمایش، یک تجربه» منتخبان این برنامه به تولید نمایش رادیویی به صورت حرفه ای می پردازند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،  ۹  گروه از علاقمندان و دانشجویان  تأتر و سینما  که  در دوره اول یکساله ی برنامه یک نمایش یک تجربه به صورت کارگاهی و تجربی _ آموزشی با ساختار و روند تولید نمایش رادیویی آشنا شده اند ، به چرخه ی تولید در رادیو نمایش پیوستند.

مهدی طهماسبی مجری_ کارشناس برنامه «یک نمایش یک تجربه» ضمن اعلام این مطلب گفت: این افراد با توجه به سیاستگذاری های رادیو نمایش، وارد روند تولید حرفه ای  نمایش رادیویی می شوند ؛ یعنی طرح های خود را به شورای ارزیابی طرح  ارائه می کنند و چنانچه پس از ارزیابی طرح، نمره قابل قبولی دریافت کنند می توانند نمایش های ۵ قسمتی با مدت زمان بیست دقیقه تولید کنند، تا در  بخشی که به تازگی و از ابتدای مهر با عنوان پرده ی اول برای این گروهها  در کنداکتور رادیو نمایش  ایجاد شده، نمایش تولید کنند.

طهماسبی در پایان تأکید کرد: در واقع  گروهها ی برگزیده ی یک نمایش ، یک تجربه وارد یک مرحله جدید و حرفه ای تر با حساسیت بالاتر می شوند که البته به زودی ، پس از مرحله ی تولید و گرفتن نمره ی خوب و عالی از گروه ارزیابی آثار ضبط شده ، زین پس دوستان منتخب بر اساس سیاست های رادیو نمایش ، به تولید نمایش خواهند پرداخت. البته که این چرخه ادامه خواهد داشت . یعنی منتخبین یک نمایش ، یک تجربه به سمت تولید حرفه ای خواهند رفت و در آنجا در نهایت اثر ضبط شده ارزیابی خواهد شد و اگر دوستان نمره ی  خوبی بیاورند ، همچنان در روند تولید نمایش با عنوان پرده ی اول در کنار ما خواهند ماند.  یعنی از ابتدای مهر دوستان منتخب همچون دوستان حرفه ای  رادیو نمایش ،آثار متنوعی را برای پخش از رادیو نمایش تولید می کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.