Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 5494
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 16 اسفند 1396 - 17:16 |

منصور ضابطیان مجری ویژه برنامه نوروز شد

منصور ضابطیان مجری ویژه برنامه نوروز شد

ویژه برنامه “عید شما مبارک” از ۲۸ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی از شبکه شما پخش می شود.

منصور ضابطیان-هنر صدا-هنرصدا

هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۷ در جشنواره فیلمهای نوروزی یکی از برترین فیلم های مراکز استانی و سینمای ایران از شبکه شما پخش خواهد شد.

ویژه برنامه “عید شما مبارک” ۲۸ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد و ۲۹ اسفند از ۱۰ صبح تا ۲۱ به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی، با حضور میهمانان ویژه و ارتباط با  مراکز فارس، کیش و تبریز لحظات تحویل سال شادی را برای شما فراهم خواهد کرد.

سریال های طنز “بدون شرح”، “هیچ کاره” از اصفهان، “بازم مدرسه‌ام دیر شد” و سریال “پدرام و پدر بزرگ” از گلستان، از قاب شبکه شما اوقات خوشی را در روزهای آغازین سال به شما هدیه خواهد داد.

شبکه شما هر روز ساعت ۸:۳۰ صبح برترین مستندهای مراکز استانها را آماده پخش دارد. آیتم‌های کوتاه دکتر سلام و ارمغان نوروزی نیز هر روز پخش خواهد شد. تکرار منتخب برنامه جذاب “من و شما” هم هر روز ساعت ۱۵ در ایام عید در قاب شبکه شما دیده می‌شود.

برنامه کودک ونوجوان شبکه شما به نام “چمن گل” با اجرای مجریان توانمنداستانی، از همدان ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن خواهد رفت.

جدول پخش شبکه شما قسمتهای ویژه‌ای را به نمایش مناطق خاص گردشگری و آداب و رسوم اقوام و غذاها و شیرینی‌های مختلف سراسر ایران اختصاص داده که در برنامه‌های، “جایی که نمیشناختیم”، “مزه ایرانی” و “ثمرقند” می‌توانید آنها را دنبال کنید. همچنین “مسابقه کوچ” از چهارمحال و بختیاری هر روز ساعت ۱۷ پخش خواهد شد.

شبکه شما هر روز به طور زنده برنامه خانوادگی “کاشانه مهر” ساعت ۱۰ صبح، ارتباط مستقیم با اردوهای “راهیان نور” ساعت ۱۶:۳۰ ، ویژه برنامه “عیدانه” که ارتباط مستقیم با مراکز استان‌ها با موضوعات نوروز شناسی و گردشگری ساعت ۱۸ پخش خواهد شد و  برنامه موسیقایی “ترانه باران” با نگاه ویژه نوروزی ساعت ۲۰ هرشب، به قاب رسانه‌ای خانه‌های شما می‌آید.

“شکرخند” تولید مرکز فارس و”گلستانه” تولید شبکه شما هم برنامه ویژه فرهنگ و هنر شبکه شماست که به ترتیب ساعت ۲۲ و ۲۲:۴۵ روی آنتن می‌رود.

ساعات بامدادی شبکه شما هم اختصاص به برنامه‌های خاطره انگیز قدیمی دارد و نمکستان آبادان نیز پخش خواهد شد.

منبع: مشرق نیوز

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.