Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 5584
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 فروردین 1397 - 18:26 |

مژده لواسانی اجرای رادیو پیام را بر عهده گرفت

مژده لواسانی اجرای رادیو پیام را بر عهده گرفت

مژده لواسانی اجرای بخش شامگاهی رادیو پیام را در روزهای پنجشنبه هر هفته بر عهده گرفت.

مژده لواسانی درباره اجرا در بخش شبانگاهی رادیو پیام که پنجشنبه هر هفته روی آنتن می رود، بیان کرد: از امروز نهم فروردین هر پنجشنبه به مدت چهار ساعت از ۱۸ تا ۲۲ در رادیو پیام اجرا دارم.

وی ادامه داد: در رادیو پیام استادانی همچون داوود نماینده و محمد صالح علا حضور دارند که به این شبکه اعتبار می بخشند.

لواسانی با اشاره به نبود طولانی مدت خود در رادیو بیان کرد: من طی ۲ تا ۳ سالی که خانم نسرین آبروانی معاون صدا بود به دلیل قانونی که اعمال کرده بود که مجریان تلویزیون نباید در رادیو حضور داشته باشند هیچ اجرای رادیویی نداشتم و فقط می توانستم به عنوان مجری کارشناس در بعضی برنامه ها حضور یابم.

این مجری رادیو و تلویزیون اضافه کرد: اینکه ۲ سال نتوانستم در رادیو اجرا کنم برایم خیلی سخت بود چون من روی رادیو تعصب دارم و این رسانه برایم اهمیت خاصی دارد.

وی عنوان کرد: شروع سال ۹۷ برای من با رادیو است و خوشحالم که در رادیو پیام اجرا می کنم چون این شبکه موسیقی، ترانه و شعر و متن دارد و مخاطب با آن همراه می شود. مخاطبان این شبکه را دوست دارند و این به دلیل اثرگذاری رادیو پیام برای مخاطب در حال تردد با ماشین و وسایل نقلیه است.

لواسانی در پایان گفت: کوتاه و فشرده بودن و گزیده گویی که این شبکه دارد مخاطب را با خود همراه می کند و همین باعث می شود که استادان و دوبلورها و گویندگان غیر از برنامه هایی که دارند همچنان این شبکه را هم حفظ کنند.

منبع:‌ خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.