Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9007
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 اسفند 1397 - 21:28 |

میرطاهر مظلومی: رادیو خانه اول من است

میرطاهر مظلومی: رادیو خانه اول من است

میرطاهر مظلومی گفت: «باد که می نویسد» یکی از معدود اجراهایی بود که توانستیم ۴۰ دقیقه نفس به نفس با تماشاگر باشیم و آن‌ها خسته نشوند.

این بازیگر که عنوان بازیگر برگزیده نمایش رادیویی را از جشنواره تئاتر فجر دریافت کرد، در گفت‌وگویی با ایسنا گفت: رادیو خانه اول من است و دغدغه و علاقه‌ای که سال‌هاست به این عرصه دارم باعث می‌شود تا هرگاه جشنواره‌ای در حوزه صدا برگزار می‌شود خود را متعهد بدانم که در آن شرکت کنم.

مظلومی اظهار کرد: زمانی که بازی در نمایشنامه آرش عباسی به من پیشنهاد شد و متن آن را مطالعه کردم، به نکات ریز و قابل توجهی در نقش دست یافتم که بازی در این نقش را برایم جذاب می‌کرد.

این بازیگر اضافه کرد: این نقش با نقش‌هایی که این روزها در فضای سینما و تلویزیون بازی کرده‌ام، بسیار تفاوت دارد؛ جدی و حزن‌انگیز بودن این شخصیت تا حد زیادی مرا به چالش کشید و من این به چالش کشیدن را دوست داشتم.

مظلومی بیان کرد: برای این کار زمان نسبتاً زیادی را به تمرین اختصاص دادیم؛ البته کارگردان جوان و خوش آتیه در این کار، همانند بسیاری از کارگردان‌های باهوش، همراه بازیگران، در روند کار رشد کرد.

بازیگر نمایش رادیویی «باد که می‌نویسد» درباره همکاری با سایر بازیگران این گروه گفت: طبیعتاً اساس کار گروهی تعامل و ارتباط چندسویه است و این در گروه نمایشی ما اتفاق افتاد تا جایی که توانستیم به اجرایی برسیم که برای مخاطب قابل قبول باشد. این حقیقت را پس از پایان اجرا در مواجهه با تماشاچیان و چشمان اشک آلودشان درک کردم. آنجا بود که به این نتیجه رسیدم اجرای این اثر توانسته حسی را به تماشاچی منتقل کند که باید انتقال می‌داده است.

این نمایش با ایفای نقش میرطاهر مظلومی، مهرداد مهماندوست، معصومه نورزاد و مهدی طهماسبی در بخش رادیویی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفته است.

این اثر در چهار بخش کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کاندید دریافت جایزه شد که در نهایت میرطاهر مظلومی در بخش بازیگری و فرشاد آذرنیا در بخش تهیه کنندگی به تندیس جشنواره و دیپلم افتخار دست یافتند.

آرش عباسی (نویسنده)، داریوش شهبازی (کارگردان)، فرشاد آذرنیا (تهیه کننده)، علی حاجی نوروزی و محمدرضا محتشمی (صدابردار)، نرگس موسی پور (افکتوری) از عوامل این نمایش رادیویی هستند.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.