Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 22371
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 21 آبان 1399 - 10:23 |

میزبانی رادیو تهران از بانوی بهارستانی از دیار زاگرس  

میزبانی رادیو تهران از بانوی بهارستانی از دیار زاگرس  

برنامه «مهربانو» از رادیو تهران پنجشنبه این هفته ۲۲ آبان، میزبان دکتر سارا فلاحی بانوی بهارستانی از دیار زاگرس است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه جدید«مهربانو» از رادیو تهران با معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه روی آنتن می رود، این هفته بانوی بهارستانی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه است.

زرین کشاورز تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: برنامه«مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که پنجشنبه ها از ساعت ۱۸:۳۰ با معرفی زنان برتر و نمونه در جامعه میزبان بانوانی است که نه تنها نقش موثری در تحکیم بنیان خانواده دارند؛ بلکه با پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی در عرصه های مختلف جایگاهی بس والا و ارزشمند در جامعه دارند.

در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، دکتر سارا فلاحی به عنوان نخستین زن ایلامی سنت شکنی کرد و به بهارستان راه یافت. سارا فلاحی، نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس و عضو فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی دانش آموخته سیاسی و مدرس علم سیاست در دانشگاه مهمان رادیو تهران می شود.

در برنامه مهربانو این هفته از رادیو تهران ضمن مرور زندگینامه و فعالیت های این بانوی بهارستانی، نگاهی اجمالی به کارنامه‌ دکتر فلاحی و عملکردشان در این مدت از نمایندگی او در مجلس شورای اسلامی که با انتقادهای تند و تیزی پیگیر عملکرد مسئولین، اختلاس ها، مطالبات مردم از مسئولان و پرونده آقازاده ها بوده است و… خواهیم داشت.

برنامه مهربانو را هر پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.