Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18915
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 خرداد 1399 - 13:40 |

میمونی که مجری زن را از استودیو فراری داد+ فیلم

میمونی که مجری زن را از استودیو فراری داد+ فیلم

حمله میمون به یک مجری زن در برنامه زنده یکی از کانال‌های تلویزیونی مصر موجب فرار او از استودیو شد.

برنامه‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه گرفته تا ورود یک موجود زنده به داخل استودیو و حمله آن به مهمان یا مجری، مانند اتفاقی که به تازگی در برنامه زنده یکی از کانال‌های تلویزیونی مصر رخ داد. «لُبنا عسل»، مجری شبکه الحیات به همراه همکارش «هوسام حداد» در حال مصاحبه زنده تلویزیونی با یک بازیگر مصری با نام «ابراهیم ال سامان» بودند که ناگهان این مجری زن مورد حمله میمون بازیگر قرار گرفت.

در حالی که این حیوان از ابتدای برنامه تا نیمه‌های آن بسیار آرام بود و در استودیو بازی می‌کرد ناگهان رفتاری تهاجمی به خود گرفت و به این زن حمله کرد. ویدئویی که منتشر شده است لحظه حمله این میمون به این مجری زن را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این حیوان چند بار به سمت این زن حمله ور شده و سرانجام او را وادار به فرار از استودیو می‌کند. در ادامه یکی از افرادی که در پشت صحنه حضور داشت وارد استودیو شده و این حیوان را آرام کرد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که برنامه‌های زنده تلویزیونی تحت شعاع حیوانات اهلی یا وحشی قرار می‌گیرد. چندی پیش نیز دعوای گربه‌های یک خبرنگار زن فیلیپینی که به خاطر شیوع کرونا از خانه اش در حال ارسال یک گزارش زنده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

 

| منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.