Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 2251
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 13 مرداد 1395 - 5:22 |

میکائیل شهرستانی : مخاطب رادیو را دست کم نگیریم

میکائیل شهرستانی : مخاطب رادیو را دست کم نگیریم

میکائیل شهرستانی کارگردان نمایش های رادیویی با اشاره به ضبط یک اثر نمایشی بیان کرد که قرار است تمرین اثری از داستایفسکی را آغاز کند که حدود ۳۰ بازیگر دارد.

میکائیل شهرستانی هنرمند رادیو، تلویزیون و تئاتر درباره اثر جدید رادیویی  گفت: قرار است اثری از داستایفسکی را در رادیو نمایش ضبط کنم که تمرین های آن از یکشنبه ۱۰ مرداد ماه شروع شده است.

میکائیل شهرستانی

وی درباره این نمایش توضیح داد: این اثر که اکنون نمی توان نامش را بیان کرد یکی از کارهای روانشناختی داستایفسکی است که شخصیت های زیادی هم دارد. حدود ۳۰ نفر در این نمایش بازی می کنند و تمرین های آن حدود دو هفته طول می کشد.

این هنرمند تئاتر و تلویزیون درباره جذب مخاطب به رادیو در شرایط فعلی عنوان کرد: شاید اطلاعا ت من دقیق نباشد اما اطمینان دارم با توجه به برنامه هایی که وجود دارد هنوز مخاطب رادیو از تلویزیون بیشتر است. برنامه سازی در رادیو کم هزینه تر و پرمخاطب تر است و ما نباید مخاطبان رادیو را دست کم بگیریم.

وی محمد مهاجر را به عنوان تهیه کننده این اثر رادیویی معرفی کرد و گفت: بعد از ضبط این نمایش رادیویی، آن را به اداره کل هنرهای نمایش رادیو تحویل خواهیم داد و آنگاه زمان پخش مشخص خواهد شد.

شهرستانی در پایان با اشاره به اجراهای خود در حوزه تئاتر اظهار کرد: در حال حاضر درگیر «شاعر» هستم که قرار است شهریور ماه در تماشاخانه دراما روی صحنه برود.

منبع : خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.