Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 13057
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 15 شهریور 1398 - 1:50 |

ناصر ممدوح: صدای علیمحمدی تکرارنشدنی است

ناصر ممدوح: صدای علیمحمدی تکرارنشدنی است

ناصر ممدوح با بیان این‌که زنده‌یاد مهدی علیمحمدی صدایی ماندگار و تکرارنشدنی داشت، او را انسانی مهربان و خوش‌رو توصیف می‌کند.

این گوینده پیشکسوت رادیو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زنده‌یاد مهدی علیمحمدی که روز گذشته (۱۳ شهریورماه) درگذشت، می‌گوید: استاد علیمحمدی از گوینده‌های شاخص داستان‌های شب رادیو بود. من در دهه ۳۰ شیفته برنامه داستان‌های شب رادیو بودم؛ داستان‌های شبی که با هنرنمایی استادانی همچون پرویز بهرام، مهدی علیمحمدی، مانیا، محتشم، سارنگ، مشکین و دیگر بزرگان از رادیو پخش می‌شد و متاسفانه الان همه آن‌ها ما را ترک کرده‌اند، ولی یاد و خاطره‌شان همیشه با من خواهد بود.

ممدوح همچنین می‌گوید: استاد علیمحمدی علاوه بر گویندگی، در زمینه دوبله نیز فعالیت می‌کرد و از مدیران باسابقه بود که دوبله فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را برعهده داشت.

او اظهار می‌کند: درگذشت زنده‌یاد علیمحمدی را به خانواده محترم او و به‌خصوص پسرش بهروز و جامعه هنری و کسانی که با هنر ایشان آشنایی دارند، تسلیت می‌گویم.

مهدی علیمحمدی، پیشکسوت رادیو و دوبلاژ، شامگاه چهارشنبه (۱۳ شهریورماه) درگذشت.

زنده‌یاد مهدی علیمحمدی چهارم فروردین سال ۱۳۰۳ در تهران به دنیا آمد. او سال ۱۳۴۰ وارد تلویزیون شد و کار گویندگی و دوبلاژ را آغاز کرد.

«خانواده دکتر ارنست»، «نویسندگان بزرگ جهان»، «ربکا»، «نیک و نیکو» و … از جمله آثاری است که علیمحمدی مدیریت دوبلاژ آن‌ها را بر عهده داشته است.

پیکر مهدی علیمحمدی دوبلور و گوینده رادیو صبح جمعه از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما به به سمت قطعه هنرمندان تشییع می‌شود.

همچنین مراسم ترحیم مرحوم علیمحمدی روز یک شنبه ۱۷ شهریورماه از ساعت ۱۳ الی ۱۴ و نیم در مسجد “امیرالمومنین علیه السلام” واقع در بلوار مرزداران، خیابان ایثار، کوچه بلال، سالن همایش برگزار می گردد.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.