Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5454
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 12 اسفند 1396 - 14:51 |

ناصر ممدوح: کارم بیشتر گویندگی مستند شده است

ناصر ممدوح: کارم بیشتر گویندگی مستند شده است

ناصر ممدوح دوبلور پیشکسوت درباره خرید آثار چینی و کره ای در صدا و سیما بیان کرد که خودش علاقه ای به دوبله این آثار ندارد و بیشتر ترجیح می دهد گویندگی آثار مستند را انجام دهد.

ناصر ممدوح-هنر صدا-دوبلور-هنر دوبله

ناصر ممدوح  درباره اینکه چرا کمتر تجلیلی از دوبلورها صورت می گیرد در حالیکه آنها بیشتر در پشت صحنه فعالیت دارند و شناخته شده نیستند، بیان کرد: بله متاسفانه همینطور است و به قول شما این درحالی است که کمتر دیده می شوند و بیشتر صدای شان به گوش می رسد.

وی در پاسخ به اینکه چرا بیشتر تجلیل ها از دوبلورها از طرف نهادهای خصوصی صورت می گیرد، عنوان کرد: هر صنفی می تواند این کار را انجام دهد به طور مثال خانه سینما ۳۲ صنف دارد و یک صنف هم گویندگان فیلم ها هستند. با این حال کسانیکه در انجمن هستند کمی اهمال کاری می کنند البته خود من هم در این انجمن هستم ولی باید این نکته را بیان کرد. به طور مثال تجلیل از مهدی علیمحمدی که چند روز پیش برگزار شد باید زودتر از اینها انجام می شد.

این دوبلور پیشکسوت اضافه کرد: بسیاری دیگر هنوز هستند که باید به آنها توجه کرد ما صداهایی داریم که دیگر صدایی مثل آنها تکرار نشده است و هنوز تجلیلی هم از آنها صورت نگرفته است.

ممدوح در پایان درباره مشکلات دوبلورها و همچنین دوبله بیش از حد آثار چینی و کره ای در صداوسیما بیان کرد: متاسفانه این مشکلات هست و کاری هم نمی توان کرد سریال های اروپایی به درد صداوسیما نمی خورد خود من در این سریال های چینی کمتر حرف می زنم و چون علاقه ای ندارم کارم بیشتر گویندگی مستند شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.