Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 31954
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 20 دی 1400 - 13:43 |

نامزد برترین داور فوتسال جهان در «ایراندخت» رادیو ورزش

نامزد برترین داور فوتسال جهان در «ایراندخت» رادیو ورزش

رادیو ورزش در برنامه امروز «ایراندخت» با گلاره ناظمی، نامزد برترین داور فوتسال جهان در سال ۲۰۲۱ گفت و گو می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سایت بین‌المللی «فوتسال پلنت» در پایان هر سال میلادی، برترین‌های بخش‌های مختلف فوتسال جهان را معرفی می‌کند. این سایت نامزدهای برترین داوران فوتسال جهان در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد که نام گلاره ناظمی از ایران در این فهرست دیده می‌شود. ناظمی در سال ۲۰۲۱ در  جام جهانی لیتوانی قضاوت کرد و در تیم داوری دیدار فینال بین پرتغال و آرژانتین نیز حضور داشت.

برنامه «ایراندخت» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش، امروز میزبان گلاره ناظمی، نامزد برترین داور فوتسال جهان است و با او در خصوص کسب این عنوان صحبت می‌کند.

معصومه کیانی در بسته گزارشی خود در حاشیه لیگ برتر آب‎های آرام در دریاچه آزادی با مهسا مجللی، سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان درباره این لیگ و تمرینات تیم گفت و گو می‌کند.

همچنین پرنیان مددی با نگاهی به صفحات مجازی بانوان ورزشکار دنیا، صفحات و شبکه‌های اجتماعی ورزشکاران مختلفی را بررسی می‌کند.

برنامه «ایراندخت» به تهیه کنندگی رقیه آقازاده، گویندگی زهرا محمودوند و گزارشگری معصومه کیانی و پرنیان مددی، از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو ورزش می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.