Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12169
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 12 مرداد 1398 - 10:50 |
از رادیو گفت و گو بشنوید

نشست خبری دبیر کمیته المپیک در «ورزش بدون ویرایش»

نشست خبری دبیر کمیته المپیک در «ورزش بدون ویرایش»

برنامه ورزش بدون ویرایش با هدف تحلیل جریان های ورزشی و چالش‌های این حوزه، دوازدهم مرداد با حضور دبیر کمیته المپیک نشست خبری برگزار می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، این شبکه رادیویی با هدف توجه به حوزه ورزش که از موضوعات مورد توجه بخش عمده ای از مخاطبان این شبکه است، برنامه ای را با عنوان ورزش بدون ویرایش روی آنتن می برد.

حسینی‌ارجمند که تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد با بیان اینکه این برنامه با هدف تحلیل جریان‌های ورزشی و چالش‌های این حوزه با حضور صاحب‌نظران و مدیران ورزشی از طیف‌های مختلف تقدیم مخاطبان می شود، گفت: این برنامه دوازدهم مرداد با حضور کیکاوس سعیدی (خزانه دار و دبیر کمیته المپیک) به صورت نشست خبری برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: خانم بهار محمدی(خبرنگار خبرگزاری فارس)، خانم زینب حاجی حسینی(خبرنگار خبرگزاری مهر)، خانم گلی سفیدی زاده(خبرنگار ایرنا)، خانم آزاده پیرکوه (خبرنگار ایران ورزشی)، مهیا شهسواری(خبرنگار خبرگزاری تسنیم) و سید مهدی پورحسینی(خبرنگار باشگاه خبرنگاران)از خبرنگاران حاضر در این نشست هستند.

علاقه‌مندان به تحلیل های ورزشی می‌توانند برنامه ورزش بدون ویرایش را شنبه‌ها ساعت ۱۶ روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳,۵ مگاهرتز به صورت زنده از رادیو گفت و گو بشنوند.

مخاطبان علاقمند به حوزه ورزش می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ با ورزش بدون ویرایش همراه باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.