Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 883
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 12 مهر 1394 - 7:10 |

نظام‌اسلامی از بیمارستان مرخص شد

نظام‌اسلامی از بیمارستان مرخص شد
محمدرحمان نظام اسلامی که به دلیل عفونت استخوانی در بیمارستان بستری شده بود اعلام کرد که حالش بهتر شده و برای رفتن به اجلاس پیرغلامان حسینی از پزشکان خواسته است که اجازه ترخیص وی را بدهند.

محمدرحمان نظام اسلامی مجری تلویزیون و گوینده که حدود یک هفته است به دلیل عفونت استخوانی در بیمارستان بستری شده است درباره جدیدترین وضعیت درمانی خود ب گفت:  شنبه ۱۱ مهر از بیمارستان مرخص شدم و خوشبختانه حالم رو به بهبود است.

وی ادامه داد: من از پزشکان بیمارستان خواهش کردم تا اجازه دهند از بیمارستان مرخص شوم و طی دو روز آینده بتوانم به اجلاس پیرغلامان حسینی در شیراز بروم.

این گزارشگر رادیو در سال های دفاع مقدس که به دلیل عفونت استخوانی ناشی از ترکش های بدنش در بیمارستان بستری شد، درباره رفتنش به اجلاس پیرغلامان بیان کرد: این اجلاس به امام حسین (ع) تعلق دارد و من اطمینان دارم که برایم مشکلی پیش نخواهد آمد.

نظام اسلامی در پایان درباره وضعیت جسمانی فعلی خود عنوان کرد: پای من به دلیل اینکه پلاتین دارد هرازگاهی دچار آزردگی هایی می شود. با این حال توکل ما بر خداست. هم اکنون خیلی بهتر شده ام و پزشکان به اندازه یک ماه به من دارو داده اند که باید آنها را مصرف کنم.

محمدرحمان نظام اسلامی مجری با سابقه تلویزیون که از جانبازان جنگ نیز است و مردم چهره و صدای او را با برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» می شناسند، چندی پیش به دلیل عفونت استخوانی ناشی از اصابت ترکش های زمان جنگ در بیمارستان خاتم الانبیا بستری شد و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

نظام اسلامی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.