Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15037
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 آذر 1398 - 10:34 |

نمایش طنز رادیویی «شادمانه» در فرهنگسرای رازی اجرا می‌شود

نمایش طنز رادیویی «شادمانه» در فرهنگسرای رازی اجرا می‌شود

همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) نمایش طنز رادیویی با عنوان «شادمانه» در روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه در فرهنگسرای رازی اجرا می‌شود.

نمایش طنز رادیویی «شادمانه» به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) و به کارگردانی پیمان قریب پناه و بازیگری نازنین میهنی و امیر زنده دلان در دو پرده ۲۰ دقیقه‌ای و بر اساس موضوعات طنز خانوادگی در برنامه ولادت نور فرهنگسرای رازی اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش پیمان قریب پناه کارگردان این نمایش ، بازیگر و کارگردان و نویسنده برنامه‌های رادیویی است که اجرای برنامه‌های متعددی نظیر کلاس جوونی، عابران سپیده، عقیق و عتیق ، صدای کاغذی و… را از شبکه‌های مختلف رادیویی در کارنامه دارد.

همچنین امیر زنده دلان بازیگر این برنامه نیز از سال ۷۶ به رادیو پیوسته و در چندین برنامه از شبکه‌های مختلف رادیویی حضور داشته است. نازنین میهنی نیز در دو دهه گذشته  سابقه حضور و کارگردانی در چندین برنامه رادیویی را دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه در زمان یاد شده از ساعت ۱۰ صبح به سالن آمفی تئاتر رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی ، بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۵۵۴۲۰۵۸۵ تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری فارس
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.