Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17337
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 02 فروردین 1399 - 12:24 |

«نوروز در استودیو هشت» رادیو نمایش برپا شد

«نوروز در استودیو هشت» رادیو نمایش برپا شد

«نوروز در استودیو هشت» ویژه برنامه تک قسمتی رادیو نمایش ،شب نخستین روز سال نو به روی آنتن رادیو نمایش رفت.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مهمانان برنامه «نوروز در استودیو هشت» هموطنان عزیز را به ماندن در خانه دعوت کردند.
همچنین نمایشی کوتاه با عنوان «رستم و تهمینه» با موضوع توصیه های بهداشتی درباره کرونا توسط نسرین زارع و بیوک میرزایی اجرا شد و در ادامه هنرمندان از زحمات پرستاران و کادر درمانی تشکر ویژه کردند .
در این برنامه احمد گنجی از هنرمندان با سابقه رادیو نمایش نیز کتاب« شما که غریبه نیستید» را برای مطالعه در ایام نوروز به شنوندگان رادیو نمایش پیشنهاد کرد.
در ادامه حمیدرضا افتخاری، مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش ضمن تشکراز تلاش‌های همکاران ، از همه شنوندگان دعوت کرد تا به سفر نروند ودر پایان برنامه نمایش کوتاهی با هنرمندی معصومه عزیزمحمدی و عباس محبی درباره کرونا اجرا شد.
«نوروز در استودیو هشت» به تهیه کنندگی الهه سلحشور، گویندگی بهرام ابراهیمی، بهناز بستان دوست، امیر زنده دلان،صدابرداری فرزاد شریفی و با همراهی مهمانان برنامه حمید منوچهری، احمد گنجی، عباس محبی، بیوک میرزایی، نسرین زارع، محمد آقامحمدی، فرشاد آذرنیا، حمیدرضا هدایتی راد، معصومه عزیزمحمدی و حمیدرضا افتخاری، ویژه نوروز در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است.
این برنامه اول فروردین ماه ،از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.