Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 4339
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 15 مهر 1396 - 19:22 |

نیما رئیسی هفدهمین مجری «هزار داستان» شد

نیما رئیسی هفدهمین مجری «هزار داستان» شد

بازیگر سینما و تلویزیون و گوینده رادیو در هفدهمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» روایتگر داستان ایرانیانی است که به یاری مردم در نقاط محروم دنیا می‌ تابند.

هفدهمین قسمت از این برنامه که با اجرای نیما رئیسی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به بیان تجربیات ایرانی‌هایی اختصاص دارد که کارهای خیری برای مردم محروم هند، سومالی و دیگر نقاط محروم دنیا انجام می‌دهند.

نیما رییسی- هنر صدا

فصل دوم برنامه هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.
رئیسی بازیگری را با ایفای نقش در سریال «داستان یک شهر» به کارگردانی اصغر فرهادی آغاز کرد و در سریال‌های پرمخاطبی همچون «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی، «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان، «حرف‌های بی مخاطب» ساخته اصغر فرهادی، «آمین…» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و… حضور داشته است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.