Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 25950
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1400 - 15:38 |

همراه با محیا اسناوندی در «خونه زندگی» رادیو سلامت

همراه با محیا اسناوندی در «خونه زندگی» رادیو سلامت

برنامه خونه زندگی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده هر روز به غیر از روزهای جمعه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا، برنامه خونه زندگی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده هر روز به غیر از روزهای جمعه از رادیو سلامت پخش می‌شود. این برنامه شامل بخش‌های نمایشی است که محیا اسناوندی نقش دختر خانواده را در این نمایش بازی می‌کند.

این برنامه روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه به این موضوع می‌پردازد که چقدر به دور از منافع شخصی و جهت‌گیری‌های ذهنی برای دیگران احترام قائلیم و اینکه ماه رمضان تمرینی برای احترام به حقوق دیگران است. این برنامه با کارشناسی دکتر پرویز رزاقی روانشناس پخش می‌شود.

برنامه خونه زندگی با ساختار نمایشی و با رویکرد ارشادی، تربیتی و آموزشی و با هدف تحکیم بنیان خانواده و با محوریت موضوعی آموزش مهارتهای زندگی، همسرداری، فرزندپروری، مدیریت اقتصاد خانواده، و فرزندآوری به صورت زنده هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ تهیه و پخش می‌شود. در این برنامه سعیده فرضی، محیا اسناوندی، مسعود خواجه‌وند و محمد مهدی اوحدی بخش‌های نمایش را اجرا خواهند کرد. در این نمایش فرضی و خواجه‌وند نقش پدر و مادر و اسناوندی و اوحدی نقش دختر و پسر خانواده را بازی می‌کنند.

برنامه خونه زندگی از گروه خانواده رادیو سلامت با اهتمام به نمایش هویت یک خانواده ایرانی اسلامی و مدیریت پیام‌های صحیح و کارشناسی شده در حوزه ارتباطات و خانواده به دنبال رسیدن به نیازهای واقعی مردم است تا آن را به زبان ساده بدون تکلف و به دور از شعارزدگی به مخاطب ارائه کند.

در خیلی از آیتم‌های برنامه مخاطبان نقش کلیدی داشته و خودشان بخش‌هایی از برنامه را پیش می‌برند مثل بخش آشپزی، نکات خانه‌داری، معرفی کتاب و کتاب‌خوانی. برنامه خونه زندگی به تهیه‌کنندگی سارا شریفی و مسعود حسنی پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.