Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6501
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 03 مرداد 1397 - 14:03 |

همصحبتی رادیو صبا با “غلامعلی افشاریه”

همصحبتی رادیو صبا با “غلامعلی افشاریه”

در برنامه “سکانس صدا” خاطرات و آثار ماندگار “غلامعلی افشاریه” یکی از هنرمندان عرصه دوبله با همراهی مخاطبان رادیو صبا مرور می شود.

به گزارش هنر صدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “سکانس صدا” با هدف معرفی چهره های هنر دوبله و مروری بر زندگی، آثار و خاطرات این هنرمندان، روز پنجشنبه چهارم مرداد با غلامعلی افشاریه یکی از پیشکسوتان هنر دوبله گفت وگو می کند.

غلامعلی افشاریه (زاده ۱۳۱۹ – تهران) دوبلور ایرانی است. وی فعالیت دوبله را از سال ۱۳۳۸ با مرد هزار چهره جوزف پونی و مدیریت دوبلاژ را از سال ۱۳۵۰ با مجموعه روزهای زندگی آغاز کرد.

وی گویندگی متن‌های علمی و مستند را در کارنامه هنری خود دارد و در دوبله فیلم ها و سریال های فراوانی مثل سریال زورو (دن دیه گو) سریال، کاراگاه کاستر (هیمن)، فیلم آناستازیا (ایوان دسنی) حضور داشته است.

افشاریه مدیر دوبلاژ کارتون‌هایی همچون بتمن و رابین، سوپرمن، سوپربوی، پسر شجاع، سایمون در سرزمین نقاشی ها، آیوان هو و راوی در زمزمه گلاکن نیز بوده است.

“سکانس صدا” برنامه ای از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صباست که به تهیه کنندگی ساناز باقری، نویسندگی و آیتم سازی شیرین روستایی و با اجرای علیرضا تابان، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا تقدیم علاقمندان می شود.

تکرار برنامه این برنامه روزهای جمعه نیز قابل دریافت است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.