Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 18837
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 06 خرداد 1399 - 11:25 |

واکاوی آسیب‌ها و چالش‌های صنعت خودرو در رادیو گفت و گو

واکاوی آسیب‌ها و چالش‌های صنعت خودرو در رادیو گفت و گو

برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» کاری از رادیو گفت‎ و گو است که به شفاف‎سازی چالش‌‎های موجود در حوزه‌های گوناگون با حضور کارشناسان و مسئولان می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «گفتن و شنیدن»، یک نوع خطِ ارتباطی با مردم است، در این بین فرهنگ گفت‎وگو در جامعه امروز باید پیش از پیش تقویت و در بین آحاد جامعه از مسئولان تا مردم نهادینه شود به طوریکه همه افراد بتوانند با بیان نظرات مفید و سازنده و مسئولان نیز با پاسخ‎های صریح و شفاف، به حل مسائل و مشکلات جامعه از این طریق بپردازند.

رسانه به‎عنوان چشمان تیزبین جامعه و رکن چهارم دموکراسی نقش مهمی در نظارت و آگاهی‌بخشی دارد، لذا برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» باهدف نقش‌آفرینی فعال و روشنفکرانه باهدف شفاف‎سازی چالش‌ها و مباحث گوناگون حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مانند فساد، رانت، مشکلات فرهنگی، نفوذ و تهاجم فرهنگی از رادیو گفت و گو پخش می‌شود.

این برنامه با مشارکت پژوهشگران و مسئولان پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‎های مختلف طراحی شده است و قرار است با سه شعار «صریح – مستند و منتقدانه» به بررسی حوزه‌های گوناگون بپردازد. امید که با گذر از محافظه‌کاری و رسیدن به صراحت رسانه‌ای گامی در جهت پیشگیری چالش‌های حوزه‌های گوناگون برداریم.

برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» با رویکرد شفاف‎سازی؛ مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روز جامعه را بررسی و واکاوی می‎کند. با توجه به اینکه شفافیت در حوزه‌های مختلف یکی از مباحث و مطالبات اصلی مردم است، در این برنامه سوالات و مطالبات مردمی در عین بی‌طرفی، توازن و انصاف به‎صورت شفاف بیان و پاسخی درخور و شایسته برای مردم از مسئولان دریافت می‌شود.

سلسله برنامه‌های «بی‏‎قاب، بی‎نقاب» این بار با حضورعلی علیلو (نماینده ادوار مجلس و عضو کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازی) و دکتر محمد صادقی (مدیر کلینیک صنعت جهاد دانشگاه شریف) به سراغ واکاوی آسیب‌ها و چالش‌های مرتبط با صنعت خودرو رفت.

برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ از رادیو گفت و گو تقدیم مخاطبان این شبکه رادیویی می‌شود.

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.