Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 26196
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1400 - 12:20 |

«وقت بندگی» روی آنتن رادیو سلامت

«وقت بندگی» روی آنتن رادیو سلامت

برنامه «وقت بندگی» رادیو سلامت، در ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی مراسم شب‌ قدر را برگزار می‌کند.

به گزارش هنرصدا، برنامه «وقت بندگی» ویژه شب بیست و یکم ماه رمضان با اجرای مجید یراق بافان شامل قرائت قرآن (کبیر قلندزاده) و دعای جوشن کبیر (حاج علی برادران) است که به صورت زنده از حرم مطهر رضوی صحن پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) پخش می‌شود که از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه تا ۲۳ روی آنتن رفت. بخش دوم مراسم شب بیست و یکم که به صورت زنده از حرم مطهرر رضوی از ساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه آغاز می‌شود، شامل مرثیه سرایی (کربلایی جعفر ملائکه)، سخنرانی و مراسم قرآن به سر (دکتر رفیعی)، فراز امام رضا (ع) و… است.

برنامه «وقت بندگی» ویژه شب بیست و سوم ماه رمضان هم به صورت زنده از حرم مطهر رضوی صحن جمهوری اسلامی پخش می‌شود. این برنامه شامل ترتیل خوانی سوره‌های روم، دخان و عنکبوت و دعای جوشن کبیر (حجت الاسلام و والمسلمین شجاع) است که به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود. این برنامه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مدت ۵۰ دقیقه با اجرای جواد پناهی، رضا گلشاهی و احسان محمدی پخش می‌شود.

بخش دوم مراسم شب بیست و سوم ماه رمضان که به صورت زنده از حرم مطهر رضوی صحن پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) با اجرای محمد عباسی پخش می‌شود شامل مرثیه سرایی (حاج ابراهیم قانع)، سخنرانی و مراسم قرآن به سر (حجت الاسلام و المسلمین عالی) و… است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.