Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29234
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو آوا, رادیو پیام تاریخ انتشار : 01 مهر 1400 - 12:55 |

ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های رادیویی پیام و آوا در اربعین حسینی

ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های رادیویی پیام و آوا در اربعین حسینی

شبکه‌های رادیویی پیام و آوا در اربعین حسینی در بخش‌های شش گانه پخش با تولید برنامه‌های ویژه کوتاه و آیتم‌های مختلف در قالب متن، تصنیف‌های محرمی و آوازهای آئینی سوگواران را همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو پیام و آوا، شهرام ملازاده مدیر شبکه‌های رادیویی پیام و آوا درباره پخش ویژه برنامه‌های این دو شبکه در ایام اربعین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق رادیو پیام در بخش‌های ۶ گانه پخش با تولید برنامه‌های ویژه، کوتاه و آیتم‌های مختلف در قالب متن، تصنیف، آوازهای آئینی و اخلاقی همراه سوگواران حسینی در سراسر ایران و جهان خواهد بود.

ملازاده افزود: رادیو پیام برای همراهی بیشتر با مخاطبان در سراسر کشور به لحاظ شرایط ویژه در برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی ویژه برنامه‌ای در قالب «هر خانه یک هیئت» با حضور مداحان اهل بیت (ع) تولید کرده است که ضمن پخش از آنتن شبکه همزمان از اپلیکیشن ایران‌صدا و سایت و رادیونمای رادیو پیام نیز قابل دریافت است.

مدیر رادیو پیام در ادامه گفت: ویژه برنامه «پیام اربعین» به صورت زنده در بخش شبانگاهی رادیو پیام از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد با حضور کارشناسان ادبی و مذهبی به اشعار، مراثی و مداحی‌های پیرغلامان حسینی می‌پردازد.

وی همچنین درباره دیگر برنامه‌ها گفت: برای زنده نگه داشتن قیام اباعبدالله الحسین (ع) و آثار و برکات زیارت امام حسین (ع) به ویژه در روز اربعین بخش نیمروزی رادیو پیام از ساعت ۱۰ الی ۱۴ با ویژه برنامه «پیام اربعین» با سوگواران حسینی عزاداری خواهد کرد رادیو نمای رادیو پیام و آوا نیز در این ایام اقدام به پخش تصاویر پیاده‌روی زائران حسینی در سال‌های گذشته خواهد کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.