Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 19525
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 07 تیر 1399 - 14:17 |

ویژه برنامه رادیو جوان در جوار حرم امام رضا علیه السلام

ویژه برنامه رادیو جوان در جوار حرم امام رضا علیه السلام

شبکه رادیویی جوان، حال‌وهوای شب‌های معنوی حرم امام رضا(ع) را در دهه کرامت به صورت زنده از مشهدالرضا برای رادیو جوانی‌ها روایت می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«با تو حالم خوبه» در دهه کرامت، با همکاری آستان قدس رضوی هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ به صورت زنده از صحن آزادی حرم شریف ثامن‌الحجج، امام رضا(ع) به روی آنتن رادیو جوان می‌رود. در روزها و ماه‌های اخیر، برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند، در این شرایط شبکه رادیویی جوان برآن شد تا هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا(ع) را زیارت کنند. این ویژه برنامه در دهه کرامت هر شب به روی آنتن می‌رود.

از بخش‌های جذاب و شنیدنی این ارتباط زنده، آیتم«نجات یافتگان» است که با همکاری آستان قدس رضوی، یکی از بیمارانی که در حرم امام رضا(ع) شفا گرفته، درباره بیماری و حال خود پس از بهبودی، با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کند. آیتم«گردشگری در حرم رضوی» به معرفی بخش‌های مختلف حرم، موزه‌ها و نگارخانه‌ها، آشپزخانه حرم، چهره‌های بزرگ مدفون در جوار مضجع شریف حضرت و … می‌پردازد. «پویش عکس سلفی» جوان‌ها و نوجوان‌ها با حرمین شریفین امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از بخش‌های پرطرفدار این برنامه است، که هر روز شنوندگان از طریق فضای مجازی تصاویر خود را برای رادیو جوان ارسال می‌کنند تا با اسم خودشان در رادیونمای این ایستگاه رادیویی منتشر شود. این بخش در این چند روز با استقبال مخاطبان رادیو جوان روبرو شده است.

برنامه «با تو حالم خوبه» از جایگاه اختصاصی رادیو جوان، واقع در صحن آزادی، روبروی گنبد طلایی امام رضا(ع) به روی آنتن می‌رود تا حال و هوای افرادی که در صحن‌های حرم مطهر امام رئوف حضور دارند، را گزارش کند. خاطرنشان می‌شود، شنوندگان این ایستگاه رادیویی همزمان می‌توانند از طریق پخش لایو اینستاگرام، به صورت زنده بارگاه امام رضا(ع) را زیارت کنند. علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۸۱ و وب سایت رادیو جوان به نشانی www.radiojavan.ir با این برنامه‌ در ارتباط باشند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.