Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 24377
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 13 بهمن 1399 - 13:44 |

ویژه برنامه روز زن در شبکه رادیویی تهران

ویژه برنامه روز زن در شبکه رادیویی تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت فرارسیدن میلاد ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن در ویژه برنامه«مهربانو» این روز را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ شبکه رادیویی تهران با فرارسیدن روز زن برنامه ای شاد و متنوع ویژه مادران و زنان سرزمینمان تدارک دیده است، برنامه«مهربانو» برنامه ای که ویژه زنان موفق و افتخار آفرینان این مرز و بوم تهیه شده است، زنانی که نقش موثری در فرآیند رشد و توسعه جامعه داشته اند.

در این برنامه ضمن مرور زندگینامه پرافتخارترین بانوان ایرانی، زنان تاثیرگذار و موفق جامعه معرفی و از  پیشرفت ها و افتخار آفرینی های آنها گفته می شود.

موضوع برنامه درباره مادران پر مشغله ای که چه در خانه و چه در بیرون از خانه مرخصی دارند، مخاطبان می توانند از رادیو تهران به این پرسش پاسخ دهند که گفته می شود مادرها هیچ وقت مرخصی ندارند، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا روز زن مادرها مرخصی باشند؟

ویژه برنامه مهربانو کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به تهیه کنندگی مینا نیکانیک، سردبیری و اجرای زرین کشاورز، هماهنگی سپیده آقاجانی، نویسندگی مریم شهرامپور فردا (سه شنبه ۱۴ بهمن) به مناسبت روز زن از ساعت ۲۱ تا ۲۲ تقدیم شما خوبان خواهد شد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.